آغاز مرحله اول اردوی تیم ملی آقایان از ۶ اسفند

اولین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی آقایان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲،بازیهای کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانژو ۲۰۲۲ از ۶ اسفند ماه آغاز می شود.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون‌ کاراته، اولین مرحله از اردو های ملی پوشان کاراته کشورمان با حضور ۴ نفر برتر مسابقات قهرمانی کشور در هر وزن و ملی پوشان کشورمان که برای مسابقات انفرادی قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، از ۶ اسفند ماه در آکادمی ملی المپیک آغاز می شود.

علی مسکینی و مجید حسن نیا در وزن منفی ۶۰ کیلوگرم، سید علی کریمی و امیررضا میرزایی در وزن منفی ۶۷ کیلوگرم، علی اصغر آسیابری و مهدی شهگل در وزن منفی ۷۵ کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب و مهدی خدابخشی در وزن منفی ۸۴ کیلوگرم، سجاد گنج زاده و صالح اباذری نیز در وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم ملی پوشان کشورمان هستند که برای حضور در مسابقات انفرادی قهرمانی جهان و آسیا ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند.

همچنین مقام آوران مسابقات قهرمانی کشور که در اولین مرحله اردوی تیم ملی آقایان حضور خواهند داشت به شرح زیر است:

وزن منفی ۶۰ کیلوگرم: علی اکبر بختیاری، پوریا اقدسی، سینا جلیلیان و محمد حسین قاسمی

وزن منفی ۶۷ کیلوگرم: علیرضا فرجی، هادی کیانی، مرتضی نعمتی و حمیدرضا اسمعیلی
وزن منفی ۷۵ کیلوگرم: سامان عدالتی، الیاس محمدزاده، علیرضا حیدری و علی رحیمی

وزن منفی ۸۴ کیلوگرم: امیرحسین فداکار، اسماعیل معتمدی، امیر اسلامی و رئوف دست افکن

وزن مثبت ۸۴ کیلوگرم: محمود نعمتی، مجید نیکوهمت، سامان حیدری و علیرضا اکبری حضور خواهد داشت.

طبق اعلام کادر فنی تیم ملی آقایان، نفرات دعوت شده به مرحله اول اردوی تیم ملی،باید ساعت ۱۸ روز جمعه ۶ اسفند در هتل آکادمی ملی المپیک حضور داشته باشند تا پس از انجام تست پی سی آر و قرنطینه، تمرینات شان از صبح روز شنبه ۷ اسفند ماه در دو نوبت صبح و عصر آغاز خواهد داشت.

اردوهای تیم ملی کاراته‌ کشورمان جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ ،‌ بازیهای کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ تشکیل می شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا