زنگنه: تلاش ما موفقیت بانوان کاراته در رویدادهای مهم سال آتی است

مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تلاش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان رسیدن به نتایج مطلوب و موفقیت در رویدادهای مهم سال آتی است.

به گزارش کاراته نیوز پگاه زنگنه کاپیتان پیشین تیم ملی کاراته بانوان ایران که افتخارات زیادی را در دوران قهرمانی به دست آورده و اخیرا به‌عنوان مربی تیم ملی بانوان انتخاب شده است در گفت‌وگو با ایرنا، اظهار داشت: دومین مرحله انتخابی تیم ملی با حضور نفرات سوم مشترک قهرمانی کشور و کاراته‌کاهای منتخب کادر فنی در مجموعه ورزشی شهید کبکانیان برگزار شد.

 

وی افزود: در نهایت نفرات برتر پنج وزن مشخص شدند و در تاریخ‌هایی که سرمربی تیم ملی اعلام کرد با نفرات اول و دوم کشوری و همچنین ملی‌پوشان سال گذشته رقابت خواهند کرد.

 

زنگنه در خصوص زمان آغاز اردوهای تیم ملی گفت: ابتدا باید مسابقات انتخابی برگزار شده و نفرات منتخب اوزان مختلف مشخص شوند تا اردوها را آغاز کنیم. بر این اساس هنوز زمان دقیق آغاز تمرینات مشخص نیست.

 

وی در خصوص در پیش بودن سه رویداد مهم قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و بازی‌های آسیایی در سال آتی و اینکه کادر فنی چه برنامه‌ای برای اعزام تیم به این مسابقات دارد؟ گفت: «فرخنار ارباب» سرمربی تیم ملی در این خصوص جلساتی با مسوولان فدراسیون داشته است و در زمان مقرر تصمیم اعلام خواهد شد. بحرحال هر سه رویداد مهم است و تصمیمی گرفته می‌شود تا نتایج خوبی رقم بخورد.

 

زنگنه در خصوص حضورش در کادر فنی تیم ملی بانوان، عنوان کرد: سال‌ها برای تیم ملی بازی کرده‌ام و با شرایط روحی و روانی و خواسته‌های بازیکنان آشنا هستم.

 

مربی تیم ملی گفت: شرایط دوران قهرمانی را از نزدیک لمس کرده‌ام و تلاشم این است تا پل ارتباطی خوبی بین بازیکنان، کادر فنی و مسوولان باشم. تمام هدف سرمربی تیم ملی و من این است تا بتوانیم نفرات را به خوبی مهیای کسب موفقیت در رویدادهای مهم سال آتی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا