احمدی: بهترین نتیجه دوران ورزشی ام را گرفتم

مربی موفق مسابقات انتخابی تیم ملی گفت: خدا را شکر امسال یکی از بهترین نتایج دوران ورزشی‌ام را به دست آوردم.

 

به گزارش کاراته نیوز مهدی احمدی در گفتگو با روابط‌عمومی فدراسیون کاراته درباره مسابقات انتخابی تیم‌ملی  گفت: با توجه به اینکه در دو سال گذشته درگیر ویروس کرونا بودیم و  تعدادی از بازیکنان امید و جوانان به رده  بزرگسالان منتقل شدند اما سطح کیفی این دوره از رقابت ها بالا بود. کاراته کاهای جوان و سطح بالایی در مسابقات شاهد بودیم و  در هر وزن ۱۰ تا ۱۵ مدعی جدی وجود داشت.

وی درباره عملکرد شاگردانش در این مسابقات گفت: بازیکنانم ۱۹ تا ۲۰ ساله هستند که حاصل حداقل ۱۲ سال زحمت می‌باشند. در رده نوجوانان، جوانان و امیدها همیشه مقام آوردند. در مسابقاتی که در کشور برگزارشده همیشه عنوان‌دار بوده‌اند و زمان زیادی برای آن‌ها گذاشته‌ایم. خدا را شکر امسال یکی از بهترین نتایج دوران ورزشی‌ام را به دست آوردم.

احمدی در ادامه تاکید کرد: از پنج وزن حاضر در مسابقات سه تن از بازیکنانم راهی فینال شدند. پوریا اقدسی در دومین بازی با وجود آسیب‌دیدگی که برایش رخ داد توانست چهار بازی را با همین آسیب طی کند و به مسابقه پایانی راه پیدا کند. سامان عدالتی نیز در دومین بازی خود موفق شد علیرضا حیدری، قهرمان امیدهای آسیا را شکست دهد و راهی فینال شود.

وی در پایان گفت: از فدراسیون کاراته سپاسگزارم که در این شرایط مسابقات را برگزار کرد و نگذاشت که رقابت‌ها به تعویق بیفتد. خواهشی از کادر فنی بزرگسال نیز دارم و امیدوارم روی  بازیکنان جوان سرمایه‌گذاری کنند چراکه این جوانان می‌توانند پشتوانه خوبی برای کاراته کشور باشند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا