ارباب: برای کادرفنی ملاک، عملکرد بازیکنان است نه اسم و رسم/ به دنبال کنار گذاشتن بازیکنان باتجربه نیستیم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: برای کادرفنی ملاک فیکس شدن، اسم و رسم نیست و هر بازیکنی در انتخابی خود را اثبات کند، فیکس خواهد شد و هیچ باند و زد و خوردی هم در کار نخواهد بود.
به گزارش کاراته نیوز فرحناز ارباب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص سطح مسابقات کاراته قهرمانی کشور و مرحله نخست انتخابی تیم‌های ملی کاراته بانوان اظهار داشت: سطح مسابقات خیلی خوب بود و ما شاهد عملکرد خوب و جنگندگی بازیکنان بودیم. در پایان این مسابقات در هر وزن ۵ کاراته‌کا شامل نفرات اول، دوم، سوم مشترک و یک بازیکن برگزیده از سوی کادرفنی به مرحله دوم راه یافتند.

 

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص برگزاری مرحله دوم مسابقات انتخابی عنوان کرد: مرحله دوم ۲۱ بهمن‌ماه با حضور نفرات سوم مشترک و نفر برگزیده از سوی کادرفنی به صورت رفت و برگشت برگزار خواهد شد تا یک نفر به مرحله سوم صعود کند. قرار است مرحله سوم انتخابی تیم ملی در سه مرحله در تاریخ‌های ۶، ۱۳ و ۱۸ اسفندماه با حضور ۴ بازیکن برتر هر وزن برگزار شود.

 

وی در خصوص حضور ملی‌پوشان قهرمانی آسیا در انتخابی تیم ملی تاکید کرد: این نفرات از مرحله سوم در انتخابی حضور خواهند داشت و در سه مرحله با رقبای خود مبارزه خواهند کرد. تصمیم ما این است در پایان این مرحله در هر وزن ۳ بازیکن در اردو باقی بمانند تا در رقابت‌های درون اردویی محک بخورند. همچنین اگر شرایط مهیا باشد بازیکنان را به کاراته وان امارات و پرتغال اعزام خواهیم کرد تا عملکردشان در این مسابقات نیز بررسی شود و در نهایت بهترین نفرات را به کشورهای اسلامی، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی اعزام کنیم.

 

ارباب در خصوص اضافه شدن پگاه زنگنه به کادرفنی تیم ملی بانوان تصریح کرد: پگاه زنگنه یکی از بازیکنان با اخلاق و فنی کاراته ایران بود که دوران خوبی را در زمان حضور در تیم ملی پشت سر گذاشت. در این مقطع تصمیم گرفتیم ایشان را به کادرفنی اضافه کنیم تا بتوانیم در کنار هم تیم فنی قوی را تشکیل بدهیم.

 

وی در خصوص پوست اندازی کاراته بانوان گفت: با کمک بازیکنان و خود فدراسیون در انجام کارهایی هستیم. خوشبختانه بازیکنان جوان و با انگیزه خوبی داریم که می‌توانند در کنار بازیکنان باتجربه به تیم ملی کمک کنند. البته اگر بازیکنان باتجربه‌ در انتخابی‌ها عملکرد خوبی داشته باشد ما هیچ وقت آنها را کنار نخواهیم گذاشت. بازیکنان جوان نیز در کنار باتجربه‌ها در حال کسب تجربه و پیشرفت هستند تا آینده کاراته ایران را تامین کنند. برای کادرفنی ملاک فیکس شدن، اسم و رسم نیست و هر بازیکنی در انتخابی خود را اثبات کند، فیکس خواهد شد و هیچ باند و زد و خوردی هم در کار نخواهد بود.

 

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در خصوص شرایط حمیده عباسعلی افزود: تا جایی که می‌دانیم ایشان در حال پشت سر گذاشتن دوران فیزیوتراپی و درمانی است و در کنار آن تمرینات بدنسازی خود را نیز شروع کرده است تا آرام آرام به شرایط مسابقه برسد. حتماً با عباسعلی صحبت خواهیم داشت تا ببینیم پزشکان اجازه حضور در مسابقه را به او خواهند داد یا نه. اگر این مجوز از سوی دکتر او صادر شود، شرایط انتخابی ایشان را نیز مهیا خواهیم کرد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا