روحانی: اقدام فدراسیون جهانی کاراته همه را دچار چالش خواهد کرد/ درباره حضور عسگری و عباسعلی در اردوی تیم ملی تصمیم می‌گیریم

حسن روحانی گفت: به زودی درباره حضور عسگری و عباسعلی در اردوی تیم ملی تصمیم گیری خواهیم کرد.

 

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی، مربی تیم ملی کاراته، درباره سهمیه‌ای شدن مسابقات قهرمانی جهان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: فدراسیون جهانی پیش‌تر برای بازی‌های المپیک این روش را اجرا کرد که واقعا شرایط دشوار و خسته کننده‌ای را برای اکثر کشورها رقم زد، حالا هم با توجه به حذف کاراته از بازی‌های المپیک تصمیم گرفته مسابقات جهانی را به صورت سهمیه‌ای و بر اساس رنک برگزار کند. این اقدام بیشتر از نظر مالی برای فدراسیون جهانی اهمیت دارد ولی قطعا اکثر کشورها را دچار چالش خواهد کرد.

 

وی افزود: بعید می‌دانم چه از سمت فدراسیون ایران و چه سایر کشورها اعتراضی هم انجام شود چون تمام فدراسیون‌ها عضو کنگره هستند و وقتی که این موضوع تصویب شده به نوعی رضایت همه فدراسیون‌ها را داشته‌اند اما در هر صورت با این شرایط اقتصادی قطعا دچار مشکل خواهیم شد امیدوارم حمایت‌های وزارت ورزش و جوانان ادامه‌دار باشد. کمیته ملی المپیک سال گذشته واقعا حمایت خوبی از کاراته داشت و در حال حاضر احساس می‌کنم با این روند نیاز به حمایت بیش از گذشته است.

 

مربی تیم ملی در مورد آخرین وضعیت بهمن عسگری نیز توضیح داد: عسگری از قهرمانان و سرمایههای کاراته است. پیگیر وضعیت او هستیم. عسگری در حال حاضر تمریناتش را به صورت شخصی پیگیری می‌کند، فکر می‌کنم اردیبهشت دوران محرومیت او تمام خواهد شد. ضمن اینکه به زودی درباره نحوه ورود بهمن عسگری و حمیده عباسعلی به اردوهای تیم ملی تصمیم‌گیری می‌کنیم.

 

روحانی گفت: فدراسیون کاراته سال پرکاری را پشت سر گذاشت، تازه از مسابقات برگشتیم نیاز بود کمی استراحت کنیم تا فدراسیون هم خودش را جمع و جور کند. قطعا به زودی بر اساس برنامه ریزی درست اردوها آغاز خواهد شد. سه رویداد مهم از جمله قهرمانی آسیا، بازی‌های کشورهای اسلامی و در پایان بازی‌های آسیایی چین را داریم که نیاز داریم روند آماده سازی خوبی را برای رسیدن به موفقیت طی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا