سازمان تیم های ملی کاراته اعلام کرد نفرات انفرادی رقابت های جهانی و آسیایی از حضور در مسابقات قهرمانی کشور معاف شدند

طبق اعلام سازمان تیم های ملی کاراته، نفرات تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت های جهانی و آسیایی ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، از شرکت در مسابقات قهرمانی کشور معاف هستند.

 

 

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی کاراته) در رده سنی بزرگسالان، جام یادآوره سردار شهید سید محمد حجازی در بخش بانوان طی روز های ۱۲ و ۱۳ و در بخش آقایان طی روز های ۱۴ و ۱۵ بهمن ماه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم تحقیقات تهران برگزار میگردد.

 

این رقابت ها جهت انتخاب ورزشکاران برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا،‌کشورهای اسلامی و بازی های آسیایی هانگژو ۲۰۲۲ برگزار خواهد شد و طبق اعلام سازمان تیم های ملی ، نفرات انفرادی کاراته کاهای تیم ملی در بخش انفرادی که برای رقابت های جهانی و آسیایی ۲۰۲۱ انتخاب شده بودند، معاف هستند و سایر نفرات برای رسیدن به پیراهن تیم ملی باید به روی تاتامی بروند.

 

لازم به یادآوری است که در بخش کومیته مردان ۴ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار باشد.

 

در بخش کومیته بانوان نیز ۵ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان ، سوم مشترک و همچنین یک ورزشکار در هر وزن به انتخاب کادرفنی به اردو دعوت می شوند تا نفرات هر وزن در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار باشد.

 

در بخش کاتای آقایان و بانوان نیز ۴ ورزشکار برتر شامل قهرمان، نایب قهرمان و سوم مشترک به مرحله بعدی انتخابی دعوت می شوند تا در مرحله دوم انتخابی ۶ ورزشکار به رقابت با یکدیگر بپردازند.

 

همچنین بنا بر اعلام سید شهرام هروی و فرخناز ارباب سرمربیان تیم های ملی کومیته مردان و بانوان با توجه به شرایط ویژه بهمن عسگری و حمیده عباسعلی پس از رفع محرومیت و مصدومیت در خصوص چگونگی حضور انها در انتخابی تیم ملی تصمیم گیری خواهد شد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا