امیررضا میرزایی: اعتماد از دست رفته به زودی به جامعه کاراته بازخواهد گشت/ لیگ در بهترین شرایط برگزار شد

میرزایی گفت: مسابقات لیگ کاراته در بهترین شرایط برگزار شد.

به گزارش کاراته نیوز امیررضا میرزایی، کاراته‌کای منهای ۶۷ کیلوگرم تیم رعد‌ پدافند، درباره سطح کیفی رقابت‌های لیگ برتر در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری برنا اظهار کرد: سوپرلیگ امسال با توجه به همه‌گیری ویروس کرونا با تاخیر برگزار و بالاخره به پایان رسید اما جا دارد تشکر کنم از عوامل برگزار کننده مسابقات که تلاش کردند لیگ خوب و منظمی را برگزار کنند. خوشبختانه تیم رعد پدافند هم یک تیم منسجم و همدل را کنار خود داشت که در نهایت نیز منجر به کسب سکوی سوم مسابقات شد. هرچند که پتانسیل رسیدن به فینال را هم داشتیم اما چهار تیم حاضر در مرحله پایانی واقعا همه تیم‌های قدری بودند. مهم سطح کیفی مسابقات بود که واقعا عالی بود امیدوارم سال آینده حامیان مالی بیشتری جذب کاراته و باشگاه‌های فعال در این رشته شوند.

وی در پاسخ به این پرسش که از داوری‌ مسابقات راضی بودید یا خیر؟ گفت: واقعا جا دارد از آقای زند رئیس کمیته داوران تشکر و قدردانی کنم مسابقات کاراته همیشه با حواشی مربوط به بخش داوری همراه بود اما این دوره شاهد قضاوت‌های بی‌نقصی بودم. مطمئن هستم با این روند به زودی آن اعتماد از دست رفته مجددا به جامعه کاراته باز خواهد گشت.

میرزایی افزود: هدف بعدی من حضور در اردوی تیم‌ ملی و شرکت در بازی های آسیایی هانگژو‌ است. البته که برای ورود به تیم‌ملی باید از فیلترها و انتخابی دشواری عبور کرد اما همه تلاشم را به کار خواهم گرفت. تیم‌ ملی تا زمان اعزام به بازی های آسیایی در چند کاراته وان از جمله کاراته وان امارات، مراکش و مصر شرکت خواهد کرد. برای تیم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم که بتوانم در کنار تیم باشم و ناب‌ترین مدال بازی ها را برای کشورم کسب کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا