مومنی: سعی کردیم نحوه برگزاری سوپرلیگ در شان خانواده کاراته باشد

دبیر فدراسیون کاراته گفت: سوپر لیگ کاراته از لحظ فنی شرایط مناسبی داشت و سعی کردیم سبک و سیاق برگزاری نیز در شان خانواده بزرگ این رشته باشد.

رقابت‌های سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور، عصر روز گذشته (سه‌شنبه) با قهرمانی تیم دانشگاه آزاد به پایان رسید و پاس ناجا نیز مقام نایب قهرمانی را به دست آورد.

به گزارش کاراته نیوز «وحید مومنی» دبیر فدراسیون کاراته روز چهارشنبه در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص شرایط فنی پیکارها، اظهار داشت: با توجه به اینکه، کاراته‌کاهای جوان و جویای نام، ستاره‌ها و فوق ستاره‌ها در مسابقات حضور داشتند، از نظر فنی توزان بین تیم‌های برقرار بود.

وی افزود: همین مساله موجب شد تا مبارزه‌ها نزدیک باشد و تیم برنده از پیش مشخص نبود. معتقدم مسابقات خوبی را از لحظ فنی شاهد بودیم.

مومنی در مورد نحوه برگزاری سوپرلیگ مردان، عنوان کرد: سعی فدراسیون بر این بود تا مسابقاتی با سبک و سیاق جدید را برگزار کند تا در خور شان جامعه بزرگ کاراته ایران باشد.

دبیر فدراسیون کاراته در مورد داوری‌ها نیز توضیح داد: عملکرد داوران مناسب بود. هدف این بود چیدمان داوری به گونه‌ای باشد تا گرایش‌های سَبکی و استانی تاثیرگذار در عملکرد قاضیان نباشد.

وی در خصوص طولانی شدن مسابقات فصل جاری، گفت: سه ماه نخست سال به دلیل شرایط حاد کرونایی به طور کلی از دست رفت. پس از آن ترافیک مسابقات مهمی چون المپیک، انتخابی تیم‌های ملی، قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا را داشتیم که تقویم خالی برای ما نگذاشته بود. چند نوبت هم که فرصتی برای برگزاری داشتیم بازهم کروها اجازه نداد تا پیکارها برگزار شود.

مومنی در مورد فصل جدید سوپر لیگ گفت: فروردین‌ماه ثبت نام از تیم‌ها برای فصل جدید آغاز می‌شود. پیکارهای لیگ نیز در طول سال برگزار خواهد شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا