پورشیب: تریبون کسی نیستم/برای انتخابات کمیسیون ورزشکاران برنامه داشتم

کاپیتان تیم ملی کاراته کشورمان گفت: تریبون کسی نیستم و آنقدر تجربه دارم حرف‌های خودم را بزنم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ذبیح‌الله پورشیب درباره حضور در نشست کمیسیون ورزشکاران که شنبه برگزار می‌شود، عنوان کرد: ورزشکارانی که لطف کردند، اعتماد کردند و رای دادند، تلاش می‌کنیم این اعتماد را پاسخگو باشیم و هر کاری از دست‌مان بربیاید برای قهرمانان انجام دهیم.

ملی‌پوش کاراته کشورمان در پاسخ به این سوال که غیبت شما در نشست قبلی کمیسیون باعث شده بود تا اظهارات مختلفی مطرح شود، عنوان کرد: من واقعا شهرستان بودم و کار داشتم. ۳-۴ روز قبل از نشست به من گفته بودند که گفتم نیستم و اگر نشست به جای یکشنبه روز دوشنبه برگزار شود می‌توانم شرکت کنم چون از ۲-۳ هفته قبل برای کاری که داشتم برنامه‌ریزی کرده بودم.
وی افزود: من با هیچ گروهی نیستم و فقط در مورد خودم نظر می‌دهم. با کسی مشکلی ندارم و اگر حرفی باشد خودم می‌زنم. تریبون کسی هم نیستم، آنقدر تجربه دارم و عاقل هستم که حرف‌های خودم را بزنم.
پورشیب در پاسخ به این سوال که شما واقعیت در نشست کمیسیون شانس حضور در هیئت اجرایی و انتخابات کمیته را از دست دادید و برنامه‌ای برای انتخابات نداشتید، گفت: برنامه داشتم اما دوستان دیگر هستند و همه یکصدا باید پیش بروند تا اتفاقات خوبی رقم بخورد ما هم کنار دوستان هستیم. امیدوارم حواشی برطرف شده باشد.

عضو کمیسیون ورزشکاران درباره غیبت ۲ کشتی‌گیر در نشست‌های کمیسیون ورزشکاران، یادآور شد: در مورد کشتی نظر نمی‌دهم و آنها می‌توانند خودشان صحبت کنند، من فقط در مورد خودم صحبت می‌کنم. دوست داریم کمیسیونی قوی داشته باشیم تا به ورزشکاران خدمت کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا