فرار رئیس فدراسیون کاراته از پاسخگویی با استفاده از ادبیاتی نامناسب

رئیس فدراسیون کاراته در حاشیه مراسم گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با ادبیاتی نامناسب از پاسخگویی طفره رفت.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری تسنیم، مراسم سوگواری شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی، امروز (سه‌شنبه – ۱۴ دی‌ماه) با حضور جمعی از مسئولان ورزش، رؤسای فدراسیون‌ها و مربیان و قهرمانان کشورمان در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

در حاشیه برگزاری این مراسم، سیدحسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته در جمع خبرنگاران، در حالی که از خصوصیات سردار دل‌ها صحبت و حضور ایشان را به عنوان عضوی از خانواده کاراته، افتخار بزرگی برای این رشته عنوان می‌کرد، با استفاده از ادبیاتی نامناسب از پاسخگویی طفره رفت.

طباطبایی در پاسخ به سؤال خبرنگار  تسنیم، در خصوص دلیل برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی کاراته در خارج از تهران، با ادبیات نامناسب و ناپسند از پاسخگویی طفره رفت و گفت: «این سؤال را از رئیس سازمان مسابقات فدراسیون کاراته بپرسید».

این در حالی است که در آخرین مرحله برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی کاراته برای حضور در مسابقات جهانی شاهد حواشی بسیاری بودیم. اینکه رئیس فدراسیون نخواهد در این باره صحبت کند یک بحث است، اما نه او و نه فرد دیگری اجازه ندارد ادبیاتی دور از شأن یک رئیس را به کار بگیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا