دیدار صافی با مدرس برجسته فدراسیون جهانی کاراته

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته کره جنوبی با حضور در اسپانیا با کارشناس و مدرس فدراسیون جهانی دیدار و گفتگو کرد.

 

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، احمد صافی که سبک WMMF را در کاراته بنا نهاده و در حال تکمیل ساختار تشکیلات جهانی می‌باشد، در ادامه فعالیت‌های رو به رشد و سفرهای برون مرزی خود، با سفر به اسپانیا، روز گذشته جلسه مهمی با «آنتونیو اولیوا» مدرس برجسته کاراته دنیا برگزار کرد.

 

در این دیدار که امیر ولدخانی عضو سابق تیم ملی و رئیس اروپایی این تشکیلات نیز حضور داشت، طرفین به مدت ۵ ساعت در خصوص اهدا، برنامه‌های آتی از جمله دوره‌های هماهنگی و آموزشی، برگزاری تورنمنت‌ها و راه‌های همکاری متقابل به بحث و تبادل نظر پرداختند. در انتها مقرر شد برای گسترش همه جانبه کاراته در تمام ابعاد گام برداشته و برنامه‌های آموزشی بین المللی از سوی مسئولین ارشد سبک اعلام شود.

 

استاد «اولیوا» که سابقه حضور در ایران را نیز دارد در مورد این دیدار گفت: با توجه به شناخت عمیقی که از احمد صافی در طول دو دهه گذشته دارم با تمام علاقه و مسئولیت در این مجموعه در هر زمینه‌ای که مؤثر باشم فعالیت خواهم کرد.

 

صافی در مورد این دیدار گفت: این جلسه از اهمیت زیادی برای ما برخوردار بود. اهداف بزرگی داریم که با جذب افراد مؤثر به آن خواهیم رسید. این دومین جلسه بعد از سمینار و مسابقات در فرانکفورت بود.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا