پایان همکاری کاراته روسیه با مربی ایرانی/ روحانی و پیشنهادات جدید

سرمربی ایرانی تیم ملی کاراته روسیه با اتمام قرارداد خود به تهران بازگشت و در حال بررسی دو پیشنهاد جدید است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، حسین روحانی پاییز ۱۳۹۸ با عقد قراردادی تا پایان بازی‌های المپیک توکیو به عنوان سرمربی تیم ملی کاراته روسیه کار خود را آغاز کرد. با تعویق یک ساله  المپیک وی همچنان در روسیه ماند و شاگردان خود را برای حضور در این بازی‌ها آماده می‌کرد که کرونا مانع حضور وی و شاگردش در توکیو شد.

روحانی با این وجود در مسابقات قهرمانی جهان نیز هدایت تیم ملی روسیه را برعهده داشت و با این تیم نتایج خوبی کسب کرد. قرارداد وی با پایان این رقابتها نیز به به اتمام رسید و به تهران بازگشت.

این مربی ایرانی در مورد مدت قرارداد خود به خبرنگار مهر گفت: قرار بود تا بازی‌های المپیک این مسئولیت را داشته باشم، ولی اعلام زمان برگزاری مسابقات قهرمانی جهان باعث شد تا این رقابتهای مهم را نیز پشت سر گذاشته و در ادامه با پایان مدت قرارداد به تهران بازگشتم.

وی در مورد عملکرد خود در روسیه هم گفت: برنامه کاری و نتایجی که در این تیم کسب کردم و حتی سطح فنی کاراته روسیه قبل و بعد از حضور حسین روحانی بیانگر عملکرد من است. چندان نیازی به توضیح نمی‌بینیم، چرا که همه چیز مشخص است.

روحانی در مورد ادامه همکاری با روسیه و یا پیشنهادات جدید گفت: در روسیه که دیگر فعالیتی نخواهم داشت ولی دو پیشنهاد دارم که در حال بررسی شرایط هستم. دو سال سخت در روسیه کار کردم و در شرایط فعلی فقط می‌خواهم استراحت کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا