روحانی: کاراته کشورمان همیشه فراتر از آسیا بوده است

مربی تیم ملی کاراته در مورد مسابقات آسیایی کاراته توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی مربی تیم ملی کارانه در گفت و گو با  باشگاه خبرنگاران جوان، درباره مسابقات آسیایی کاراته در قزاقزستان گفت: با شرایط خاصی این مسابقات برگزار شد و خداراشکر، تیم ملی کاراته کشورمان توانست از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. کاراته کا‌های بزرگسالمان نهایت تلاششان را کردند. نتوانستیم در مسابقات تیمی از عنوان قهرمانی خود دفاع کنیم. داوری‌ها اشتباه در این دوره از مسابقات به چشم می‌آمد و نوع برگزاری میزبان اصلا مناسب و خوب نبود. همیشه کاراته کشورمان فراتر از آسیا بوده و خداراشکر که توانستیم بهترین نتایج را کسب کنیم.

او ادامه داد: تا اتحادیه آسیایی و جهانی نداشته باشیم، نمی‌توانیم از حق خودمان دفاع کنیم. متاسفانه بعضی از داوران از قبل با هم هماهنگ بودند تا علیه ما سوت بزنند. ما در کاراته تیمی و منفی ۵۵ کیلوگرم از داوری ضربه خوردیم. اگر خودمان را سر و سامان ندهیم، ممکن است وضعیت بدتر شود.

روحانی در مورد مسابقه سجاد گنج زاده، تصریح کرد: سجاد در مسابقه اول خود ۶ بر صفر جلو بود، اما او حریفش را دست کم گرفت و در لحظه آخر مسابقه شکست خورد. متاسفانه سجاد دیگر نتوانست به مسابقه برگردد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا