کتیرایی: مربی پرتوقعی هستم و دوست دارم ۶ مدال طلا کسب کنیم/ ملی‌پوشان امید می‌توانند پشتوانه تیم بزرگسالان باشند

سرمربی تیم کاراته امید ایران گفت: به شخصه مربی پرتوقعی هستم و دوست دارم در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا موفق به کسب ۶ مدال طلا شویم.

به گزارش کاراته نیوز علیرضا کتیرایی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص شرایط ملی‌پوشان امید در آستانه آغاز مسابقات کاراته قهرمانی آسیا اظهار داشت: وضعیت بچه‌ها به خصوص بعد از اردوی آخر که  با هماهنگی با شهرام هروی با تیم ملی بزرگسالان برگزار کردیم، خیلی خوب است. اردو با تیم ملی بزرگسالان خیلی به ما کمک کرد و بازیکنان ما توانستند از لحاظ روحی و روانی نیز شرایط خهود را بهبود ببخشند، که بابت این موضوع از بچه‌های تیم ملی بزرگسالان تشکر می‌کنم که همه جوره به ما کمک کردند.

وی تصریح کرد: فکر می‌کنم اگر فعل خواستن خوب برای بچه‌های ما صرف شده باشد، دیگر غیبت در دوره‌های گذشته مسابقات مشکلی ایجاد نخواهد کرد. دیگر نباید به گذشته بازگردیم و باید چشم به آینده داشته باشیم و این را متوجه باشیم که تیم امید می‌تواند پتانسیل خوبی داشته باشد و پشتوانه برای تیم بزرگسالان باشد. با این دید در مسابقات آسیایی شرکت خواهیم کرد که بهترین نتیجه را کسب کنیم و این تیم پشتوانه تیم بزرگسالان باشد.

سرمربی تیم امید کاراته در پاسخ به این سوال که بازیکن تیم امید می‌توانند ستاره‌های آینده کاراته باشند، گفت: در این دو ماه خیلی به بچه‌ها تاکید کردم که شما می‌توانید  کاری کنید که آینده خود را بسازید و می‌توانید نیز عملکردی داشته باشید که مسیرتان تغییر کند. دیگر همه چیز دست این بچه‌ها است تا از این موقعیت بهترین استفاده را داشته باشند.

کتیرایی خاطرنشان کرد: برای بچه‌ها مثال زدم که خیلی از بچه‌های تیم ملی فعلی مانند سجاد گنج‌زاده، ذبیح‌اله پورشیب، امیر مهدی‌زاده و بهمن عسگری در شرایطی سال ۲۰۱۲ آمدند که خیلی بزرگان دیگری در کاراته ایران بودند، اما این نفرات جایگزین آنها نفرات شدند و حق خود را گرفتند. باید بچه‌های تیم امید نیز مجدداً این کار را تکرار کنند و من نیز آینده را در این زمینه مثبت می‌بینم.  امیدوارم حمایت‌های معنوی و مادی از این بچه‌ها ادامه داشته باشند تا سالیان آینده نیز کاراته را همانند حال حاضر غنی ببینیم.

وی در پایان در خصوص پیش‌بینی عملکرد ملی‌پوشان تیم امید گفت: به شخصه مربی پرتوقعی هستم و با توجه به پتانسیل این بچه‌ها دوست دارم که ۶ مدال طلا کسب کنیم و این موضوع دور از دسترس نیست، اما باز همه چیز به تلاش بچه‌ها بستگی دارد. امیدوارم بهترین نتیجه برای کاراته ایران رقم بخورد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا