اباذری: برای حضور در تاتامی قزاقستان لحظه شماری می‌کنم/ می‌توانیم با نتیجه‌ای تاریخی دل مردم را شاد کنیم

به گزارش کاراته نیوز صالح اباذری در گفت‌وگو با میزان، در خصوص شرایط آمادگی خود پیش از مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: قبل از المپیک در تمرینات حضور داشتم و شرایط آمادگی من عالی است و هیچ مشکل بدنی یا روحی و روانی ندارم. کاملا آماده مسابقات هستم و برای حضور در تاتامی قزاقستان لحظه‌شماری می‌کنم.
وی افزود: تجربه حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارم و می‌دانم در این رقابت‌ها چه شرایطی وجود دارد؛ اما هر رقابتی دشواری‌های خاص خودش را دارد و من هم تمام تلاشم را می‌کنم تا بتوانم نتیجه‌ای را کسب کنم که همه از من انتظار دارند.
ملی‌پوش کاراته درباره رقیبان سرسخت خود تصریح کرد: کاراته‌کاهای عربستان، قزاقستان و ژاپن مهمترین رقیبان من هستند که به غیر رقیب عربستانی با دو نفر دیگر مسابقه داده ام. در مجموع مشکل خاصی نیست و آماده رویارویی با هر حریفی از هر کشوری هستم و مطمئن باشید اگر اتفاق خاصی رخ ندهد بهترین نتیجه در انتظار من و تمام تیم خواهد بود.
اباذری در واکنش به اینکه آیا اعضای تیم ملی کاراته مردان توان کسب صددرصد مدال طلا را دارند، خاطرنشان کرد: خب کسب این افتخار و همچنین کسب طلای کومیته تیمی کار آسانی نیست؛ اما ملی‌پوشان کاراته ثابت کردند مرد روزهای سخت هستند و می‌توانیم با نتیجه‌ای تاریخی دل مردم عزیز کشورمان را شاد کنیم

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا