ارباب: هدف کاراته بانوان کسب عنوان قهرمانی آسیا است/ کار ساده‌ای نداریم

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان تأکید کرد که هدف این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا در قزاقستان، کسب عنوان قهرمانی خواهد بود.

به گزارش کاراته نیوز فرحناز ارباب در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درخصوص عدم حضور تیم ملی‌های کاراته در مسابقات قهرمانی جهان اظهار داشت: آن اتفاق شوک عجیبی بود که در آستانه مسابقات قهرمانی جهان چند بازیکن ما کرونا گفتند و تیم نتوانست اعزام شود. از زمانی که در خدمت تیم کاراته بانوان قرار گرفتم، دوست داشتم در مسابقات قهرمانی جهان حضور داشته باشیم تا ارزیابی نسبت به شرایط تیم داشته و برنامه‌ریزی‌های بعدی را از آن جا شروع کنیم، اما به هر حال نشد

وی در خصوص شرایط تیم در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا تصریح کرد: خدا را شکر کاروان بزرگی از کاراته ایران به مسابقات آسیایی قزاقستان اعزام خواهد شد. امیدوارم شاهد مدال‌های خوش‌ رنگی در تمامی رده‌های سنی باشیم و نتایج خوبی را برای کاراته ایران به ارمغان بیاوریم.

سرمربی تیم ملی کاراته بانوان در پاسخ به این سوال که با غیبت برخی کشورها کار کاراته ایران برای موفقیت در مسابقات آسیایی آسان‌تر خواهد بود، گفت: رده‌های دیگر را نمی‌دانم، اما در رده سنی بزرگسالان حریفان تکمیل هستند. حریفان قدرتمندی در قهرمانی آسیا داریم و اینگونه نیست که کار ساده‌ای در پیش داشته باشیم. در هر مسابقه‌ای که شرکت کنیم، محک خاص و نگرانی و استرس‌های خودش را دارد.

ارباب در خصوص ترکیب فعلی کاراته ایران بعد از مسابقات المپیک افزود: مربیان قبلی تمام زحمات خود را کشیدند و از آنها تشکر می‌کنم. به عنوان سرباز کاراته در خدمت تیم بانوان هستم و امیدوارم تیمی که در اختیار ما قرار دارد، نتیجه  و عملکرد خیلی خوبی را به جا بگذارد و بتوانیم بعد از مسابقات استارت خود را برای تمرینات بازی‌های آسیایی بزنیم.

وی در مورد اهداف تیم بانوان در قهرمانی آسیا گفت: هدف ما قهرمانی در مسابقات قهرمانی آسیا است و تمام عزم خود را برای قهرمانی جزم کردیم و این تیم پتانسیل این عنوان را دارد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا