احمد راستینه: انتخاب نام «عزم و ایمان» برای کاروان کاراته ایران ارزشمند است

نماینده مجلس شورای اسلامی در مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته به مسابقات آسیایی گفت: ضروری است حمایت ویژه از کاراته در دستور کار وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک قرار گیرد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، احمد راستینه در مراسم بدرقه تیم های ملی کاراته به مسابقات قهرمانی آسیا گفت: با همه ادب و تواضع در برابر ورزشکاران تعظیم میکنم. از اینکه عضو کوچکی از جامعه بزرگ کاراته هستم به خودم می بالم ‌ بر این باورم تلاش و افتخار آفرینی شما، این یادگاری را برایم ارزشمند خواهد کرد.

وی گفت: مجلس وظیفه دارد از ورزش کشور حمایت کند. سال گذشته گام های بلندی برای حمایت از ورزش برداشتیم. امیدوارم امسال هم در لایحه بودجه قدم های محکمی برای حمایت از ورزش و ورزشکاران برداریم‌. در این جلسه از مدیر کل حوزه وزارتی وزارت ورزش و جوانان و صالحی امیری می خواهم حمایت های مالی فوق العاده ای در اختیار رئیس فدراسیون کاراته قرار دهند تا حمایت خوبی از ورزشکاران این رشته شود.

وی افزود: انتخاب عنوان «عزم و ایمان» برای کاروان اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا بسیار با معنی است. کاراته جز رشته های متعهد در دنیا است و در کشور هم کاراته جز بهترین رشته های ورزشی است. عزم، اراده و تعهد را در ورزش کاراته بارها دیده ایم و به قهرمانان این رشته ورزشی افتخار می‌کنیم.

رییس کمیته تربیت بدنی مجلس شورای اسلامی در ادامه خطاب به ورزشکاران اعزامی گفت: امروز که پرچمدار عزم و ایمان هستید وظیفه دارم نکته ای بگویم. امروز مکتب حاج قاسم به مکتبی‌ جهانی تبدیل شده است‌. حاج قاسم از فردیت خود عبور کرد و به میدان آمد و از جان خودش دست کشید تا امنیت امروز کشور و جامعه اسلامی تامین شود‌.

وی ادامه داد: خوشبختانه قهرمانان ورزشی که سال ها تلاش می‌کنند تمام هستی خود را به میدان بیاورند و از آرامش و استراحت خود بگذرند تا برای کشور افتخار آفرینی کنند، متعصی از مکتب حاج قاسم هستند. به وجود تک تک شما افتخار میکنم

و یقین دارم که کاراته پرچمدار شور و هیجان در کشور خواهد بود. مطمئنم تلاش ها و موفقیت شما در مسابقات پیش رو، فرصت جدیدی برای ایجاد تحول در کاراته ایران خواهد بود.

راستینه تاکید کرد: فدراسیون تیم کاملی را اعزام می‌کند و به طباطبایی تبریک می گویم. جزو معدود دفعاتی‌ است که یک کاروان به صورت کامل اعزام می شود، امیدوارم این حرکت، آغاز تحولی جدیدی باشد. برای شما آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم مدال های شما لبخند را بر لبان مردم شریف ایران بنشاند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا