آشوری: بهترین فرصت برای خودنمایی کاراته کاهای امید است/ در بخش کاتا محدودیت داریم

image122s دبیر فدراسیون کاراته گفت: مسابقات غرب‌ آسیا بهترین فرصت برای حضور و خودنمایی کاراته‌کاهای امید است به همین دلیل شیرازه اصلی تیم اعزامی به این رقابت‌ها را کاراته‌کاهای امید تشکیل می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری کاراته نیوز محسن آشوری دبیر فدراسیون کاراته در گفت و گویی با تسنیم در مورد ترکیب اعزامی تیم کاراته کشورمان به مسابقات غرب آسیا گفت: تیم ملی بزرگسالان در قالب تیم دانشجویان به رقابت‌های جهانی دانشجویان اعزام می‌شود و برخی نفرات این تیم نیز به مسابقات کاراته وان اندونزی می‌روند به همین دلیل مسابقات غرب‌ آسیا بهترین فرصت برای حضور و خودنمایی کاراته‌کاهای امید است به همین دلیل شیرازه اصلی تیم اعزامی به این رقابت‌ها را کاراته‌کاهای امید تشکیل می‌دهند. البته در این میان از برخی چهرهای تیم بزرگسالان نیز استفاده می‌کنیم.

وی ادامه داد: در بخش کاتا نیز تیم تهران ( شاگردان آقای مقدم) به همراه تیم اعزام می‌شوند ولی در بخش کاتای انفرادی نماینده‌ای نخواهیم داشت. در بخش کاتا محدودیت داریم و باید در این مورد با برنامه پیش برویم. به هر حال امیدوارم این تیم بهترین نتیجه را در این دوره از مسابقات بگیرد و با دست پر به کشور بازگردد.

دبیر فدراسیون کاراته در ادامه ضمن اشاره به ترکیب کادر فنی تیم دانشجویان، عنوان کرد: برخی مسائل در اختیار وزارت علوم است ولی طبق توافقی که صورت گرفته احمد صافی و شهرام هروی برای بخش کومیته و یعقوبی برای بخش کاتا معرفی شده‌اند. در بخش بانوان نیز سمانه خوش‌قدم و فرخ‌ناز ارباب تیم را در این دوره از مسابقات همراهی می‌کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا