ورزشکار بودن دلیل مصونیت نیست

ویروس کرونا یک قاتل بی رحم، که مرگ را بر در خانه مردم جهان برد. با هیچکس شوخی ندارد. معلم باشی یا کارگر ورزشکار باشی یا یک سیاستمدار، این بیماری به مانند سرطان کشنده است. در هفته گذشته جامعه ورزش، دو تن از بهترین ورزشکاران خود را به دلیل همین بیماری از دست داد و در سوگ عظیمی نشست. حالا اما حکایت متفاوت است، مدیران فدراسیونی که خود تصمیم به کشتار جمعی گرفته اند، آن هم به دلیل منفعت و خود نمایی.

به گزارش کاراته نیوز، در یکسال اخیر خانواده های زیادی عزیزانشان را به دلیل بیماری کرونا از دست دادند و آنهایی که به سختی درگیر این بیماری شدند و نجات یافتند هنوز نتوانستند به طور کامل سلامتی خود را بدست بیاورند. اما فدراسیون کاراته که در یک سال اخیر با توجه به شرایط ویژه، هیچ فعالیت چشمگیری نداشته و مدیران جوانی که در بخش های مختلف آن بیکار بوده و چندان فرصت خودنمایی نداشتند در مدت زمان اخیر و پس از کمی کاهش تعداد مبتلایان این بیماری، فرصت را غنیمت شمرده و برای عرض اندام تصمیم به برگزاری مسابقات انتخابی و سوپرلیگ گرفته اند. این اتفاق در شرایطی در حال رخ دادن است که همچنان ورود و خروج از چندین استان کشور ممنوع می باشد و ستاد مقابله با کرونا از احتمال آغاز پیک چهارم کرونا در اواخر بهمن ماه خبر می دهد.

آیا جان جوانان و ورزشکاران این مرز و بوم به اندازه نمایش عملکرد شما ارزش ندارد؟ چرا میخواهید باعث موج افرایشی بعدی این بیماری شوید؟ چرا میخواهید ورزشکاران را به کشتن بدهید؟

چرا آقای طباطبایی به عنوان یک مدیر با سابقه در وزارت ورزش و فدراسیونهای مختلف که امروز بر مسند ریاست فدراسیون کاراته حضور دارد به مدیران جوان زیردستش تذکر نمی دهد و آنها را از اشتباهاتشان آگاه نمی کند. آقای طباطبایی که خود زخم خورده ی این بیماری است و اقوام خود را به واسطه این بیماری از دست داده، باید بیشتر از بقیه از این بیماری بترسد و جلوی این کار را بگیرد. نباید به همین زودی فراموش کنیم برای چه افرادی دعا کردیم که در مقابله با این بیماری منحوس شفا پیدا کنند. چرا همه این اتفاق‌های تلخ فراموش شد.

سوپرلیگ یا رقابت های انتخابی، چه فرقی می کند هر نوع مسابقه ای در این فضا، شرایطی چون بیماری کرونا، ناآمادگی بازیکنان و آسیب های ناشی از آن، مشکلات اسکان و هزینه تست های PCR فقط و فقط برای نمایش عملکرد است و هیچ الزامی در برگزاری آن نیست.

در حالی که کشور عزیزمان تزریق واکسن کرونا را آغاز کرده شاید چند ماه صبر کردن برای رفع این بیماری فرصت خوبی باشد. امیدواریم با ورود ریاست فدراسیون کاراته به این موضوع، برگزاری این رقابت به تعویق بیفتد و جلوی افزایش مبتلایان به این بیماری نزدیک به روزهای پایانی سال گرفته شود

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا