وحید مومنی: به کسب مدال طلای کاراته در المپیک امیدواریم

دبیر فدراسیون کاراته ایران گفت: با وجود قهرمانان شاخص در این رشته ورزشی مهم بسیار امیدواریم در المپیک سال آِینده نیز مدال های رنگارنگی از جمله طلا در این رشته را کسب کنیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری برنا از قزوین؛ وحید مومنی در حاشیه شرکت در مجمع انتخابات هیئت کاراته استان قزوین اظهارداشت: انتخاب مجدد آقای بابایی برای دوره چهارم به ریاست هیئت کاراته استان قزوین بیانگر عملکرد موفق و اعتماد اعضای مجمع به این مدیر بود که امیدواریم این موفقیت ها همچنان تداوم یابد.

وی در خصوص عملکرد هیئت کاراته استان قزوین تصریح کرد: از نظر ما عملکرد هیئت کاراته استان عالی است، البته نقاط ضعف و قوتی هم دارد که باید مورد توجه قرار گیرد.

مومنی یادآورشد: نقاط قوت آن وجود ستارگان و قهرمانان ملی کاراته در این استان مانند بهمن عسگری، علی اصغر آسیابری و خانم لیلا برجعلی است و در کنار آن با یک همدلی و هم افزایی و برنامه ریزی موثر توانسته اند با کمک اداره کل ورزش و جوانان به جایگاه خوبی برسند.

وی گفت: امروز رسالت سنگین تری بر عهده رئیس هیئت کاراته استان قرار گرفته تا این پیشرفت را ارتقاء بخشند و اعتمادی که با قاطعیت در رای گیری و انتخاب مجدد آقای بابایی نشان دادند جوابگو باشند.

دبیر فدراسیون کاراته استان قزوین بیان کرد: باید همه کمک کنند تا این اعتماد سیر تکاملی داشته باشد و شاهد موفقیت های بیشتری در رشته کاراته استان باشیم.

۱۵۰ هزار کاراته کا بیمه شده در کشور

مومنی در خصوص تعداد ورزشکاران بیمه شده این رشته نیز بیان کرد: در حال حاضر در سراسر کشور بیش از ۱۵۰ هزار کاراته کا در کشور بیمه شده و فعالیت می کنند و تلاش می کنیم این رشته در المپیک پیش رو خوب بدرخشد.

وی اظهارداشت: امیدواریم تمام کسانی که مدال دارند باز هم در این المپیک مدال کسب کنند البته نیازمند تمرینات مستمر هستیم و باید این آمادگی بیشتر شود تا کسب مدال دور از دسترس نباشد.

مومنی در خصوص تعطیل شدن تمرینات و اردوهای تیم ملی هم گفت: ورزشکاران در اوج بودند که تمرینات به دلیل ویروس کرونا تعطیل شد اما با رعایت پروتکل ها باید این تمرینات ادامه پیدا کند.

وی افزود: با توجه به صحبت هایی که با مربیان شده تمرینات و اردوها به دلیل کرونا کم شده اما با تجربه ای که قهرمانان دارند امیدواریم این آمادگی تقویت شود لذا در این راستا دو مرحله اردو برای کاراته مردان و یک مرحله برای بانوان داشتیم و امیدواریم این اردوها تداوم یابد.

مومنی گفت: از اسفند ماه سال گذشته همه کلاس های آموزشی به صورت وبینار برگزار شده است و امیدواریم آمادگی ورزشکاران را حفظ کنیم.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا