بردیده: قهرمانی ما در سوپر لیگ کاراته دور از دسترس نیست/ به توانایی فنی جوانان خود باور داریم

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: تیم جوانی داریم، اما با همین وجود هم رسیدن به سکوی اولی برای ما دور از دسترس نیست.

به گزارش کاراته نیوز عقیل بردیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره شرایط تیم کاراته پاس پیش از شروع مسابقات سوپر لیگ اظهار داشت: بالای ۹۰ درصد ترکیب تیم ما بسته شده است و با جمعی از جوانان خوش‌نام و همچنین چند کاراته‌کای سرباز و کادر پای به سوپر لیگ کاراته می‌گذاریم. سرباز‌ان قهرمانی مثل رضا عنایتی، محمد قاهری، حامد رستمی، حسین صالحی، علیرضا ابوالحسنی و یونس نوروزی و میثم قربانی هسته بومی تیم ما هستند.

وی تصریح کرد: بازیکنان غیرسرباز و کادر ما مجید نیکوهمت، کیوان بابان، بهنام دهقان‌زاده، محمدرضا گیلان‌پور و ابوالفضل جهانبخش امسال در کاتای انفرادی ما را همراهی می‌کنند. البته دو بازیکن دیگر بنا به تصمیم کادر فنی جهت تسهیل در رسیدن به اهداف تیم به ترکیب ما اضافه خواهند شد.

سرپرست تیم پاس ناجا افزود: تیم جوانی داریم، اما با همین وجود هم رسیدن به سکوی اولی دور از دسترس نیست. به توانایی فنی کاراته‌کاران جوان خود اعتماد داریم. سوپر لیگ کاراته با حضور تیم‌های صاحب‌نام و باانگیزه همچون دانشگاه آزاد، رعد پدافند و آوای رزم جذاب‌تر می‌شود. تیم کاراته پاس نیز از پرافتخارترین تیم‌های کاراته کشور در تمام لیگ‌هاست.

بردیده ادامه داد: تیم پاس همیشه بازیکن‌ساز بوده است و اگر به ترکیب سایر تیم‌های لیگ و حتی تیم ملی نگاه کنید، خیلی از بازیکنان حداقل یک فصل از تیم پاس معرفی شدند. امسال هم بازیکنان ارزشمند و خوبی داریم که می‌توانند آینده کاراته کشور باشند. همدلی خوبی در تیم ما حکمفرماست و توجه به اخلاق حرفه‌ای را در دستور کار داریم.

وی با اشاره به اینکه هدف‌گذاری هیئت کاراته ناجا حفظ قهرمانان در دوران سربازی و ایجاد رقابت‌های جذاب برای نمایش شایستگی‌های این رشته است، تأکید کرد: قطعاً امسال بازیکنان پاس مبارزات خوبی را نمایش خواهند گذاشت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا