لرستان قهرمان مسابقات کاراته بانوان غرب کشور شد

روابط عمومی هیات کاراته لرستان اعلام کرد: مسابقات کاتا سبک‌های آزاد کاراته بانوان غرب کشور با قهرمانی این استان به پایان رسید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری خرم آباد_ایرنا، روز یکشنبه روابط عمومی هیات کاراته لرستان، این مسابقات به صورت مجازی از پانزدهم آذرماه به مدت ۲ روز به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج و شهید محسن فخری زاده دانشمند هسته‌ای در رده سنی نوجوانان و جوانان و با حضور ورزشکارانی از استان های خوزستان، کرمانشاه، کردستان، همدان، و مرکزی در لرستان برگزار شد.

در پایان این رقابت ها لرستان با یک مدال طلا، یک نقره و ۲ برنز مقام اول تیمی را کسب کرد، خوزستان با یک مدال طلا و یک نقره مقام دوم تیمی و کردستان و همدان نیز هر یک با کسب یک مدال برنز مقام سوم تیمی را از آن خود کردند.  آرزو حسنوند، فاطمه یارعلی از خوزستان مقام اول و دوم جوانان، رویا شقلی از کردستان و تبسم فدایی نسب از لرستان مقام مشترک سومی را کسب کردند.

همچنین محدثه پایمرد و فاطمه ذلقی از لرستان مقام اول و دوم نوجوانان، سمانه سهیلی بقا از همدان و سیده اسماً سهرابی از لرستان مقام سوم مشترک را به دست آوردند.

مریم جعفری رئیس سبک های آزاد کاراته بانوان استان لرستان مسئول برگزاری مسابقات، مریم رهنمایی ذکاوت رئیس کمیته داوران سبک های آزاد بانوان کشور ناظر این مسابقات و شقایق مقدسی، سوسن فتحی، ساریه فرهمند، زهره شیخ مرادی، فروغ سلاطی و سمیه نصیریان داور این رقابت‌ها بودند و فیلم های ارسالی از شرکت کنندگان را قضاوت کردند.

کاتا به معنای فُرم واژه‌ای ژاپنی است و به مجموعه حرکات از پیش طراحی شده‌ای گفته می‌شود که می‌تواند به‌طور انفرادی یا گروهی انجام شود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا