چهار مربی،چهار بازیکن، هر بازیکن یک مربی

پس از ماهها کشمکش، روز گذشته با تلاش های مسئولین امر، اردوهای تیم ملی کاراته بزرگسالان در بخش مردان آغاز شد

به گزارش کاراته نیوز، این اردو در حالی آغاز شد که ملی پوشان ایران پیش از شروع تمرینات ابتدا تست کرونا را انجام دادند. در ویدئویی که روابط عمومی فدراسیون کاراته منتشر کرد امیر مهدی زاده، بهمن عسگری، ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده چهار ملی پوشی بودند که در این اردو حاضر شدند.

 

اما نکته جالب ماجرا حضور ۴ مربی در این اردو می باشد، شهرام هروی به عنوان سرمربی، حسن روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی و نعیم خواجوی به عنوان مربی بدنساز در این اردو تیم ملی را همراهی می کنند. در شرایطی که فدراسیون کاراته به دلیل بدهی های مالی فراوان تحت فشار قرار دارد، حضور ۴ مربی برای هدایت ۴ بازیکن چندان منطقی به نظر نمی رسد.

با توجه به اینکه از بین چهار ملی پوش حاضر در اردو، بهمن عسگری سهمیه خود را قطعی کرده است و از میان سجاد گنج زاده و ذبیح الله پورشیب یک نفر شانس حضور در المپیک را دارد و تنها امیر مهدی زاده باید تلاش بیشتری برای حضور در المپیک انجام دهد، حضور ۴ مربی تنها بر هزینه های مالی فدراسیون اضافه خواهد کرد چه بسا که فدراسیون کاراته سال گذشته به دلیل کاهش هزینه‌های جاری خود از حضور تیم ملی رده های پایه در مسابقات آسیایی و جهانی جلوگیری به عمل آورد.

 

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا