امینی: اردوی تیم ملی کاراته بانوان آذرماه برگزار می‌شود/ حضور یک مربی در کنار خوشقدم قطعی است

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته ایران گفت: اردوی تیم ملی بانوان یک یا دو هفته بعد از اردوی تیم مردان و در آذرماه برگزار خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز اشرف امینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم،در خصوص سفر حمیده عباسعلی به آلمان برای تکمیل مراحل درمانی‌اش اظهار داشت: عباسعلی چهارشنبه شب عازم آلمان شد تا پروسه درمان خود را در مدت حدود یک ماه در این کشور تکمیل کند. قرار است پس از خارج کردن مهره از پای عباسعلی، مراحل فیزیوتراپی و کاردرمانی در این کشور انجام شود تا به امید خدا صحیح و سالم به ایران بازگردد و برای مسابقات المپیک آماده شود.

وی در خصوص زمان آغاز اردوی تیم ملی کاراته بانوان گفت: قرار است یک یا دو هفته پس از آغاز تمرینات تیم ملی کاراته مردان، در آذرماه اردوی تیم ملی کاراته بانوان را در مجموعه ورزشی انقلاب آغاز کنیم. ابتدا قرار است نفرات اصلی با رعایت پروتکل‌ها و تست‌ها به اردو وارد شوند. در ادامه باید ببینیم شرایط ویروس کرونا به چه شکلی پیش خواهد رفت تا اردوها را با نفرات بیشتر و تمرینی ادامه دهیم.

نایب رئیس بانوان فدراسیون کاراته در پاسخ به این سوال که با توجه به مراحل نوسازی هتل آکادمی و سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب، این مجموعه تا آذرماه شرایط برگزاری اردوهای تیم ملی کاراته بانوان را خواهد داشت، خاطرنشان کرد: سالن شماره ۹ در حال تکمیل شدن و در مراحل پایانی قرار دارد. باید آماده سازی سالن تکمیل شود تا تمرینات را آغاز کنیم.

۰

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا