بحران در کاراته قم

هیات کاراته استان قم در پی شکایت رقیب انتخاباتی رئیس این هیات و اعلام معاون وزیر ورزش و جوانان مبنی بر باطل بودن نتیجه انتخابات، وارد بحران شده است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرگزاری فارس، این روزها در اکثر محافل ورزشی صحبت از هیات کاراته استان قم است، هیات موفق ورزشی که بعد از پایان ماجراهای هیات فوتبال حالا به دغدغه جدیدی در ورزش قم تبدیل شده و همه صحبت از ابطال انتخابات آن می‌کنند.

دی‌ماه سال گذشته بود که مجمع انتخابات هیات کاراته استان قم با حضور رئیس فدراسیون این رشته، مدیر کل ورزش و جوانان و اعضای مجمع انتخاباتی این هیات برگزار شد، مجمعی که رقبای اصلی آن برای کسب ریاست هیات علیرضا برخوردار و محمدمهدی سلطانی بودند.

در پایان این مجمع که دو مرحله رای‌گیری شد، سرانجام علیرضا برخوردار به عنوان رئیس هیات کاراته قم انتخاب شد اما این انتخاب از سوی کاندیدای رقیب به واسطه اعتراض به نحوه چینش اعضای مجمع مورد اعتراض قرار گرفت و سلطانی موضوع را از طریق وزارت ورزش و جوانان و پیگیری از دیگر نهادهای پیگیری کرد تا اینکه مجمع انتخاباتی هیات کاراته قم با نامه معاون وزیر باطل شد.

خبر ابطال مجمع انتخاباتی هیات کاراته قم توسط علی‌نژاد معاون ورزشی وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان استان قم اعلام شده، نامه‌ای که در آن آمده است: با توجه به رعایت نشدن برخی مفاد آیین‌نامه برگزاری مجامع انتخاباتی هیات‌های ورزشی، مجمع مذکور که در تاریخ ۲۵ دی‌ماه ۱۳۹۸ برگزار شده، باطل است.

علی نژاد در این نامه انتصاب سرپرست جدید برای هیات کاراته، نام‌نویسی مجدد از متقاضیان و برگزاری مجمع انتخاباتی این هیات تا دو ماه آینده را خواستار شده، در حالی که نزدیک به هشت ماه از برگزاری این مجمع می‌گذرد و این وضعیت کاراته قم را در بحران و بلاتکلیفی قرار می‌دهد.

با این وضعیت کاراته قم اکنون در شرایط بحرانی به سر می‌برد و باید به انتظار نشست و دید که بعد از اتفاقات عجیب و قریبی که برای هیات فوتبال قم رخ داد و این هیات ورزشی را دو ماه تعطیل کرد، اکنون قرار است چه وضعیتی برای هیات کاراته قم پیش آید؟ هیاتی که یکی از امیدهای ورزش قم برای کسب دومین سهمیه المپیک توکیو محسوب می‌شود و ورود آن به شرایط بحرانی نگران کننده است.

علیرضا برخوردار رئیس هیات کاراته استان قم نیز با اطمینان از سالم بودن مجمع، اعتراض خود را به رئیس فدراسیون کاراته به عنوان رئیس مجمع انتخابات این هیات و رسول منعم مدیر کل ورزش و جوانان به عنوان نایب‌رئیس مجمع ارائه کرده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا