طباطبایی: کاراته پس از سالها صاحب یک سالن اختصاصی شد

رییس فدراسیون کاراته: سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب، قدم اول فدراسیون، برای احداث خانه کاراته است.

به گزارش کاراته نیوز سیدحسن طباطبایی در گفتگو با خبرگزاری صداوسیما درباره اختصاص سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب به کاراته همراه با بوکس گفت: با مساعدتی آقای صالحی امیری و دستور وی، سالن شماره ۹ باشگاه انقلاب در اختیار ملی پوشان کاراته هم قرار گرفت. سرانجام بعد از سال‌ها که کاراته جایی برای تمرین ملی پوشان خود نداشت، یک سالن در اختیار کاراته قرار داده شد که از پیگیری‌های رئیس کمیته ملی المپیک تشکر می‌کنم.

وی افزود: با توجه به فضای بزرگی که سالن شماره ۹ دارد، قرار است، به دو نیمه تقسیم شود و در ورودی مجزا برای هر رشته در نظر گرفته می‌شود تا ملی پوشان کاراته و بوکس بتوانند، از این سالن استفاده کنند.

رییس فدراسیون کاراته گفت: اختصاص سالن شماره ۹ مجموعه ورزشی انقلاب مقدمه‌ای است، برای اینکه کاراته مکانی اختصاصی مثل ووشو و تکواندو داشته باشد. این سالن قدم اول ما در راه ساخت خانه کاراته است.

وی افزود: قدم محکم‌تر برای احداث خانه کاراته را با مساعدت آقایان کریمی در شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی و گلمحمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران عملیاتی می‌کنیم. چند محل برای خانه کاراته در نظر داریم که تا تایید نهایی در خصوص آن صحبت نمی‌کنم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا