فاطمه بغلانی: برای معرفی قهرمان سوپرلیگ تابع تصمیمات فدراسیون بودیم/ برخی تیم‌ها می‌خواهند قهرمانی ما را زیر سوال ببرند

سرمربی تیم کاراته بانوان مقاومت گفت: برای معرفی قهرمان سوپرلیگ تابع تصمیمات فدراسیون بودیم.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فاطمه بغلانی، سرمربی تیم کاراته بانوان مقاومت، در خصوص قهرمانی تیمش در رقابت‌های سوپر لیگ بانوان اظهار کرد: امسال لیگ خوبی را شاهد بودیم. اکثر تیم‌ها خوب بسته شده بودند و بازیکنان ملی‌پوش هم در جریان مسابقات حضور پررنگی داشتند که مجموع همه این موارد لیگ خوب و منسجمی را ساخت. اما به هر جهت با شیوع کرونا لیگ برای مدتی بلاتکلیف ماند که در نهایت در هفته اخیر با اعلام تیم‌های سکو نشین لیگ امسال هم تعیین تکلیف شد.

او اضافه کرد: خیلی خوشحالم که بازیکنانم با کسب عنوان قهرمانی به حق‌شان رسیدند. تیم مقاومت جزو تیم‌هایی است که در گذشته همواره سکو نشین بوده اما حدود سه سالی بود که در کاراته تیمداری نمی‌کرد. اما امسال هم با بازگشتش شروع خوبی داشت و در نهایت هم موفق شد عنوان قهرمانی را به دست بیاورد.

بغلانی در خصوص حواشی پیش آمده و اعتراض برخی تیم‌ها به دلیل معرفی قهرمان لیگ توضیح داد: رقابت‌های سوپرلیگ در دو دور رفت و برگشت برگزار می‌شود و در نیم فصل یا همان دور برگشت هم تیم‌ها باید بازیکنان خود را تغییر دهند ما هم در طول بازی‌های رفت همه تیم‌ها و بازیکنان را محک زدیم اما در ادامه نتوانستیم تغییری در بازیکنان داشته باشیم و دقیقا اینجا می‌توانستیم اعتراض کنیم که نکردیم در ادامه هم بازی‌های خوبی را انجام دادیم و امتیازمان بالاتر از همه تیم‌ها بود. الان هم تیمی که اعتراض دارد برای عدم قهرمانی‌اش دقیقا ۲ امتیاز با ما اختلاف دارد ولی نمی‌دانم چر اصرار دارند قهرمانی ما را زیر سوال ببرند. همه تیم‌ها زحمت کشیدند و اسپانسرها هزینه کردند ما هم دوست داشتیم بازی‌ها ادامه یاید ولی به دلیل شرایط موجود مقدور نبود اما باید تکلیف قهرمان مشخص می‌شد که در این زمینه هم تابع تصمیمات فدراسیون بودیم و هستیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا