کتیرایی: بهتر بود درباره رتبه بندی تیم‌های سوپر لیگ نظرخواهی انجام می‌شد

سرمربی تیم کاراته پاس ناجا درباره نحوه رتبه بندی مسابقات سوپر لیگ توسط مسئولان فدراسیون توضیحاتی را مطرح کرد.

به گزارش کاراته نیوز علیرضا کتیرایی، سرمربی تیم کاراته پاس ناجا در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره اعلام قهرمانی تیم دانشگاه آزاد بیان کرد: مسابقات کاراته در ۲ گروه برگزار شد. در نهایت رقابت‌ها به مرحله نیمه نهایی رسید و ویروس کرونا تمامی مسابقات ورزشی را تحت تاثیر خودش قرار داد. حدود ۲ هفته قبل جلسه‌ای وبینار با سرمربیان لیگ برتری برگزار شد تا در مورد سرنوشت لیگ تصمیم گیری شود.

او افزود: ستاد مبارزه با کرونا بخشنامه‌ای برای برگزاری مسابقات کاراته صادر نکرده بود. جمع بندی این بود که مسابقات در همین مرحله تمام شود. در مورد تیم قهرمان یا نایب قهرمان هیچ تصمیمی گرفته نشده است و مسئولان تنها نظر سرمربیان و سرپرستان تیم‌ها را در مورد برگزاری رقابت‌ها گرفتند.

کتیرایی درباره اعتراضش به نحوه رتبه بندی تیم‌ها عنوان کرد: هر ۴ تیمی که به مرحله نیمه نهایی سوپر لیگ رسیدند، می‌توانند خود را قهرمان بنامند. اعتراض من به تیم ما ختم نمی‌شود. ۳ تیم هم به این رتبه بندی معترض هستند و قطعا تیم دانشگاه آزاد هم به این شیوه قهرمانی اعتراض دارد چرا که قهرمانی به این شکلی با زمانی که روی تاتامی به دست بیاید متفاوت است.

او گفت: حرف من این است که درباره ادامه و یا توقف مسابقات سوپر لیگ جلسه هم اندیشی انجام شد و سرمربیان و سرپرست‌های تیم‌ها در نقطه نظرات خود را بیان کردند، اما در مورد اعلام تیم‌های اول تا سوم هیچ نظرخواهی صورت نگرفت. همانطور که در مورد ادامه مسابقات لیگ نظرخواهی انجام شد و همگی یک صدا با اتمام لیگ موافق بودند، کاش سازمان لیگ برای اعلام تیم‌های قهرمان و رده بندی هم بر اساس شاخصه‌های خود، نظرخواهی انجام می‌داد تا قبل از رسانه‌ای شدن در صورتی که اعتراضی بود به جمع بندی برسیم.

کتیرایی اظهار کرد: تنها حرف من بحث نظرخواهی از تیم‌ها بود تا همه نقطه نظرات خود را اعلام کنند و مطمئنا با تشکیل جلسه هم اندیشی دیگر این اتفاقات حل و فصل می‌شد. تنها تیم ما معترض نبود و حتی تیم دانشگاه آزاد هم به این روند معترض شد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا