لیگ های کاراته همچنان در بلاتکلیف

سازمان لیگ لیگ کاراته با وجود برگزار جلسه با مسئولان تیم های شرکت کننده همچنان در اعلام تصمیم نهایی خود برای سرنوشت سوپر لیگ ۹۸ تردید دارد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار مهر، بعد از جلسه مسئولان سازمان لیگ کاراته با نمایندگان تیم‌های شرکت کننده در رقابتهای سوپر لیگ، که با حضور نایب رئیس و دبیر فدراسیون برگزار شد، قرار بود در خصوص آینده فصل ۹۸ این مسابقات تصمیم گیری و به صورت رسمی اعلام شود، اما با وجود گذشت بیش از دو هفته از جلسه فوق هنوز تیم‌های حاضر در این رقابتها بلاتکلیف هستند.

هیأت رئیسه سازمان لیگ قرار بود شنبه هفته جاری در جلسه با حضور رئیس فدراسیون ضمن بررسی نتایج جلسه گذشته بخصوص پیشنهادات مطرح شده، در نهایت نظر خود را در خصوص ادامه مسابقات و یا مشخص کردن قهرمان اعلام کند که این جلسه نیز به تعویق افتاد.

ابوالقاسم پایدار رئیس سازمان لیگ کاراته در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: جلسه روز شنبه به دلیل تداخل با جلسه‌ای دیگر به روزهای دیگر موکول شد. به امید خدا تا پایان هفته جاری جلسه فوق برگزار و تصمیم نهایی در این خصوص اتخاذ و اعلام خواهد شد.

خبرگزاری مهر کسب اطلاع کرد، مسئولان فدراسیون سه شنبه ساعت ۱۵ در جلسه‌ای مهم در مورد تکلیف سوپر لیگ ۹۸ تصمیم گیری خواهند کرد

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا