شهرجردی: تمام نگاه من به مسابقات پاریس است

دارنده برنز کاتای تیمی جهان در سال ۲۰۱۸ گفت: مسابقات پاریس آخرین شانس من برای رسیدن به المپیک است. تمام نگاه من به این مسابقات است، اگر بتوانم در پاریس به روی سکو بروم آن وقت یکی از نمایندگان کاراته ایران در المپیک توکیو خواهم بود.

به گزارش کاراته نیوز ابوالفضل شهرجردی در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: به عنوان یکی از کاتاروهای ایران از این فعالیت های کاتا مجاز اعلام شد خیلی خوشحال هستم. حالا فرصت خوبی برای کاتا بوجود آمده تا از زیر سایه کومیته خارج شود و بعد از مدتها خودی نشان دهد.

وی افزود: با شرایط موجود انتظار داریم که فدراسیون برنامه مناسبی برای کاتا داشته باشد تا در نهایت شاهد پیشرفت این بخش از کاراته باشیم. همچنین از سازمان لیگ و مسابقات انتظار می رود ترتیبی اتخاذ نماید تا مسابقات کاتا به شکل منظم تر و بابرنامه تر از قبل برگزار شود تا پایه های کاتا در کاراته ایران مستحکم تر از قبل شود.

شهرجردی که به تازگی عنوان قهرمانی کاتا سبک WMMF را بدست آورده در خصوص این مسابقات نیز عنوان داشت: این مسابقات که ابداعی آقای صافی یکی از مربیان شناخته شده کاراته کشورمان بود، با استقبال بسیار خوبی از سوی ورزشکاران کشورهای دیگر مواجه شد. من هم یکی از شرکت کنندگان آن بودم و در نهایت توانستم عنوان قهرمانی را بدست آورم.

دارنده برنز کاتای تیمی جهان در سال ۲۰۱۸ در پایان تصریح کرد: تمریناتم را به صورت منظم دنبال می کنم تا ان شا الله حضوری موفق در مسابقات پاریس (مرحله نهایی رقابت های انتخابی المپیک) داشته باشم. این مسابقات آخرین شانس من برای رسیدن به المپیک است. تمام نگاه من به این مسابقات است، اگر بتوانم در پاریس به روی سکو بروم آن وقت می توانم یکی از نمایندگان کاراته ایران در المپیک توکیو باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا