گنج زاده: برای کسب مدال المپیک تمام توانم را به کار می‌گیرم

بازیکن تیم ملی کاراته کشورمان درباره شرایط این روز‌های ورزش توضیحاتی بیان کرد.

به گزارش کاراته نیوز سجاد گنج زاده ملی پوش کاراته کشورمان در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد شرایط خودش عنوان کرد: وقفه در برگزاری بازی‌های المپیک توفیق اجباری شد تا بعد از چند سال کمی استراحت کنیم. یک هفته‌ای است که تمرینات را شروع کرده ام و امیدوارم به میزان آمادگی که مدنظرم هست برسم.

او در ادامه درباره تغییر سهمیه‌ها و بالا رفتن شانس ذبیح الله پورشیب در کنار خودش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ عنوان کرد: شخصا به حضور در المپیک بسیار امیدوارم و خیلی هم به رزرو بلیت توکیو نزدیک هستم. قبلا هم عنوان کردم با مسابقه دادن سهمیه المپیک را گرفتن بسیار لذت بخش‌تر است. مطمئنا تمام تلاشم را خواهم کرد که سهمیه المپیک بگیرم و در کنارش مدال خوش رنگی را دشت کنم.

گنج زاده درباره برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ کاراته اظهار کرد: در مورد برگزاری مسابقات لیگ و سوپر لیگ نظری ندارم. اما مسئولان باید اولویت بازیکنان را در نظر بگیرند. تمامی مسابقات به دلیل سلامتی ورزشکاران لغو شده است و باید این موضوع هم مدنظر قرار بگیرد.

او در مورد امکان برپایی دوباره پویش شب‌های همدلی بیان کرد: برنامه جدیدی برای پویش شب‌های همدلی داریم. قصد داریم بازارچه همدلی را در اسلامشهر تاسیس کنیم تا برای کسب و کار کسانی که با شیوع ویروس کرونا در عید نوروز دچار آسیب شده است، با این کار خیر غرفه‌ای در نظر بگیریم تا اجناس خود را به فروش برسانند. قصد داریم مراحل هماهنگی اولیه این موضوع را به مرور طی کنیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا