سرپرست تیم کاراته پاس:صحت و سلامت جامعه کاراته بر قهرمانی اولویت دارد

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا گفت: با توجه به شرایط فعلی، برگزاری مسابقات پایانی سوپرلیگ را صلاح نمی دانیم چرا که صحت و سلامت جامعه کاراته بر قهرمانی اولویت دارد.

به گزارش کاراته نیوز عقیل بردیده با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: با توجه به همه گیری بیماری کرونا در تمام جهان و لغو تمامی مسابقات مهم، اصلاً جایز نیست ما بخواهیم با برگزاری مسابقات کاراته جان و سلامت بازیکنان خود را به خطر بیاندازیم. ولی اگر مجوز صادر شود و سازمان لیگ بتواند با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مسابقات را ادامه بدهد تیم ما مشتاقانه آماده به رخ کشیدن توانایی‌های خود می‌باشد.

وی افزود: نخستین اصل در تیم پاس ناجا قانونمداری و احترام به قوانین می‌باشد. بر همین اساس هیئت رئیسه سازمان لیگ هرگونه تصمیمی در خصوص برگزاری و خاتمه مسابقات لیگ و سوپر لیگ بگیرند ما تابع قوانین هستیم.

سرپرست تیم کاراته پاس ناجا در خصوص عملکرد این تیم در رقابتهای فصل ۹۸ گفت: کاراته کاهای ما عملکرد خوبی داشته و در تمامی هفته‌ها بازی بسیار خوب و جذابی را از خود به نمایش گذاشته‌اند. آنها توانایی تیمی و فردی خود را مانند هر سال به رخ سایر تیم‌ها کشیده و بدون هیچ باختی با توجه به قرعه سخت و حضور تیم‌های صاحب نامی همچون رعد پدافند و ویزا کامفورت و هیأت کاراته البرز در گروه خود نسبت به گروه دو توانسته در صدر چهار تیم برتر قرار بگیرد.

بردیده ادامه داد: باشگاه پاس تنها باشگاهی است که سابقه تجربه تمام سکوهای قهرمانی را در لیگ‌های مختلف کاراته کشور تجربه نموده است. ما به ورزش کاراته با نگاه کاربردی و قهرمان سازی و معرفی استعدادهای شایسته کاراته وارد شده و همواره با حمایت از جوانان آینده دار و جویای نام و شکست مدعیان، شگفتی ساز بوده‌ایم.

وی افزود: تیم پاس در سال گذشته هم توانست با اقتدار در فینال سوپرلیگ تیم دانشگاه آزاد که هرساله مدعی سکوی قهرمانی بود و همواره بازیکنان ملی پوش و به نامی را در تیم خود دارند شکست دهد که این خود شگفتی بزرگی در کاراته کشور بود.

سرپرست تیم کاراته پاس با بیان اینکه انتظار یک تصمیم عادلانه و منطقی از سوی سازمان لیگ را داریم اظهار داشت: ضمن تشکر از تلاش و زحمات مسئولین سازمان لیگ و کمیته داوران، پیشنهاد ما این است که تیم‌های اول گروه یک و دو را به عنوان قهرمان مشترک و تیم‌های دوم را بعنوان نایب قهرمان معرفی کنند.

بردیده در پایان گفت: از مسئولین فدراسیون قدر دانی می‌کنم که تمامی تلاش خود را در برگزاری سوپر لیگ به نحوی شایسته به کار بستند و بالحق سوپرلیگ سال ۹۸ از نظم، هیجان و جذابیت‌های جدیدی برخوردار بود و هم چنین از زحمات کلیه اعضای کادر درمان و سلامت کشور نهایت تشکر را دارم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا