پایدار: احتمال تعطیلی لیگ‌های کاراته بیشتر است

مسئول سازمان لیگ و مسابقات فدراسیون کاراته با بیان اینکه سلامت خانواده این رشته در اولویت است، گفت: اکثر نمایندگان باشگاه‌ها خواستار اعلام پایان مسابقات هستند که به همین دلیل احتمال تعطیلی لیگ بیشتر است.

به گزارش کاراته نیوز «ابوالقاسم پایدار» در گفت‌وگو با ایرنا در خصوص تصمیم‌گیری برای برگزاری ادامه لیگ‌های کاراته یا خاتمه این رقابت‌ها، توضیح داد: بر اساس قولی که مبنی بر تعیین تکلیف مسابقات تا پایان خردادماه داده بودیم، جلسه‌ای را به صورت مجازی با نمایندگان تیم‌ها برگزار کردیم.

وی افزود: در این مدت نمایندگان تیم‌ها به صورت پراکنده تماس می‌گرفتند و برخی اعلام می‌کردند که مشکلی برای صبر کردن ندارند، اما اکثریت مسوولان باشگاه‌ها موافق پایان یافتن مسابقات بودند. چراکه این تیم‌ها دولتی و نیمه دولتی هستند و باید در زمان مقرر تسویه حساب کنند تا مشکلی در قراردادها ایجاد نشود.

پایدار با بیان اینکه شرایط به گونه‌ای است که ورزشکاران از مرز آمادگی فاصله گرفته‌اند، توضیح داد: در هفته پایانی تمامی تیم‌ها در پی رقابت فنی و نمایش توانایی‌های خود هستند. اگر همین امروز برگزاری ادامه لیگ را قطعی کنیم نیاز به یک تا دو ماه زمان است تا تیم‌ها آماده شوند.

وی افزود: این در حالی است که اکثر تیم‌ها خواستار پایان یافته اعلام شدن لیگ‌ها بر اساس امتیازات کنونی هستند تا اختتامیه‌ای را با تعداد محدودی از نفرات باشگاه‌ها و مسوولان برگزار کنیم.

مسئول سازمان لیگ فدراسیون کاراته، گفت: ‌طی ۱۰ روز آتی جلسه هیات رئیسه سازمان لیگ برگزار می‌شود تا نظر نهایی اعلام گردد. در این راستا از افرادی چون «محمدعلی زمانی» که سال‌ها مسوولیت مسابقات را برعهده داشت و دیگر پیشکسوتان نظرخواهی کردیم.

وی در پاسخ به این سوال که بنظر می‌رسد احتمال خاتمه یافتن لیگ بیشتر است، ادامه داد: احتمال تعطیل اعلام شدن و مشخص کردن تیم‌های سکونشین بیشتر است. وظیفه ما این است که سلامت نفرات را در دستور کار داشته باشیم و اگر خدایی نکرده برای فردی در جریان مسابقات اتفاقی رخ داده و بیمار شود، برای من و همکارانم بار حقوقی دارد.

پایدار تصریح کرد: عقل حکم می‌کند که سلامت در اولویت باشد و با خرد جمعی و با اکثریت آرا تصمیم‌گیری می‌کنیم. نهایت تلاش این است تا تصمیمی اتخاذ شود که به منفعت جامعه بوده و شرایطی را ایجاد کند که حامیان مالی نیز ضرر نکرده و برای حضور در سال‌های آینده انگیزه داشته باشند.

وی گفت:‌ بحرحال باید برای فصل جدید نیز برنامه‌ریزی کنیم تا برای جذب بازیکن و آماده‌سازی، برنامه‌ریزی کنند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا