علیپور: هدف من فقط رسیدن به المپیک نیست، در توکیو مدال می خواهم

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: شانس من برای کسب سهمیه بالاست. در صورتی که کاراته کای صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا نتواند مدال بگیرد، ان وقت راه رسیدن من به المپیک هموارتر می شود.

به گزارش کاراته نیوز رزیتا علیپور در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اظهار داشت: قابل پیش بینی بود که با تعویق مسابقات المپیک اخرین رقابت کاراته وان برای کسب سهمیه برگزار بشود. این شرایط موجب شد تا حق هیچ ورزشکاری تضییع نشود. ورزشکارانی مثل من این شانس را داشتند که با موفقیت در کاراته وان مراکش جواز حضور در المپیک را کسب کنند.

وی افزود: امیدوارم با شرکت در مسابقات پیش رو و کسب مقام بتوانم جزو نفرات المپیکی کاراته ایران باشم. هدف من تنها رسیدن به المپیک نیست، تمام انرژی خود را می گذارم که در توکیو هم کسب مدال کنم. هر چند این کار سخت است که ورزشکاران ما توانایی انجام ان را دارند.

ملی پوش کاراته کشورمان خاطرنشان کرد: شانس من برای کسب سهمیه بالاست. در صورتی که کاراته کای صربستان در مسابقات قهرمانی اروپا نتواند مدال بگیرد، ان وقت راه رسیدن من به المپیک هموارتر می شود. فاصله امتیازی من با این ورزشکار صرب که در حال حاضر بعنوان نفر چهارم رنکینگ سهمیه المپیک را در اختیار دارد، و در سال ۲۰۱۸ قهرمان جهان نیز شده بود، تنها ۳۷۵ امتیاز است. ضمن اینکه نتیجه ورزشکاران فرانسه و کانادا نیز برای من اهمیت دارد.

علیپور در پایان تصریح کرد: حضور در کاراته وان مراکش برای من یک فرصت است. تمام تلاشم این است که بهترین نتیجه را بگیرم و نیم نگاهی نیز به نتایج رقبا داشته باشم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا