تمدید مهلت ثبت نام کارگاه دانش افزایی مجازی کاراته

ثبت نام در کارگاه دانش افزایی مجازی کاراته تا روز پنجشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه تمدید شد.

به گزارش کاراته نیوز محمد ابراهیم مرجانی در همین ارتباط به سایت فدراسیون کاراته گفت: در این وضعیت چالش کروانایی که در سراسر کشور به وجود آمد کمیته آموزش فدراسیون فرصت سازی کرد و تصمیم گرفت سمینار دانش افزایی به صورت آنلاین برگزار کند.

وی ادامه داد: در این سمینار که به صورت ۶ کارگاه آنلاین ۴۵ الی ۶۰ دقیقه ای برگزار شد از اساتید دانشگاهی و خبره کاراته در رشته های مختلف آسیب شناسی، جامعه شناسی، مدیریت، روانشناسی، فیزیولوژی و علم تمرین، بیومکانیک ورزشی و ژنتیک ورزشی استفاده گردید.

مرجانی گفت: قرار است آزمون کارگاه دانش افزایی برگزار شود و کسانی که بتوانند به بیش از دو سوم سوالات پاسخ درست دهند گواهینامه شرکت در کارگاه ارائه گردد.

رئیس کمیته آموزش، تحقیقات و پژوهش در مورد زمان ثبت نام در آزمون کارگاه دانش افزایی گفت: سایت ثبت نام در اولین دوره کارگاه دانش افزایی مجازی باز شده و افراد جامانده می توانند تا روز پنجشنبه ۱۱ اردیبشهت ماه برای حضور در آزمون اقدام به ثبت نام کنند.

وی گفت: فیلم های ۶دوره کارگاه مجازی در صفحه اینستاگرام کمیته آموزش قابل دسترسی است و افراد می توانند از آن فیلم ها استفاده کنند.

مرجانی گفت: این کارگاهها با هماهنگی فدراسیون و در موضوعات مختلف ادامه خواهد داشت و به همین یک دوره بسنده نمی شود.

وی در پایان از زحمات اعضای کمیته آموزش علی الخصوص سعید فرخی، دبیر کمیته و مجموعه فدراسیون تشکر و قدردانی کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا