سعید حسنی‌پور:سهیمه‌های کسب شده توسط فدراسیون جهانی درحال بررسی است

مربی تیم‌ملی کاراته ایران گفت: بر اساس اعلام کمیته ملی المپیک چهار سهمیه کسب شده در کاراته در حال حاضر قطعی شده است اما به تازگی رییس جهانی کمیسیون ورزشکاران کاراته عنوان کرده است که فعلا این سهمیه‌ها در حال بررسی است.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسنی‌پور، مربی تیم‌ملی کاراته ایران، درباره تعویق یکساله المپیک ۲۰۲۰ توکیو در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تعویق المپیک با توجه به شرایط موجود در جهان یک اتفاق قابل پیش‌بینی بود. فکر می‌کنم تصمیم درستی هم گرفته شد. در حال حاضر برخی از ورزشکاران‌مان که موفق به کسب سهمیه شدند ولی با مصدومیت مواجه شدند که قطعا در این شرایط می‌توانند به خوبی ریکاوری کنند و سلامتی خود را به دست بیاورند. در مجموع فکر می‌کنم تصمیم خوبی بود و تیم‌ها به خوبی می‌توانند از این فرصت استفاده کنند.

او در پاسخ به این سوال که آیا سهمیه به دست آمده در کاراته قطعی شده هستند یا خیر؟ گفت: بر اساس اعلام کمیته ملی المپیک چهار سهمیه کسب شده در کاراته در حال حاضر قطعی شده است اما به تازگی رئیس جهانی کمیسیون ورزشکاران کاراته عنوان کرده فعلا این سهمیه‌ها در حال بررسی است و باید دید آیا مسابقات لغو شده مجددا در آینده برگزار خواهند شد یا خیر. اما به نظر می‌رسد این چهار سهمیه قطعی شده و باید در ادامه اگر شرایط فراهم شد روی سایر وزن‌ها برای کسب سهیمه بیشتر تلاش کنیم.

مربی تیم‌ملی در پایان با تشکر از کادر درمانی در مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: این روزها همه هموطنان با ویروس فراگیر کرونا که تقریبا کل دنیا را تحت تاثیر قرار داده است درگیر هستند. اما جا دارد در همین شرایط سخت از همه کادر درمانی، خود مردم که واقعا همیشه در شرایط سخت کنار یکدیگر هستند تشکر کنم واقعا من بشخصه این همدلی را دیدم و امیدوارم که هر چه سریعتر این بحران را به خوبی پشت سر بگذاریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا