روحانی: ماراتن کسب امتیاز به مراحل سخت رسیده/ آماده مبارزه با رقبا هستیم

مربی تیم ملی کاراته گفت: ماراتن کسب امتیاز برای رسیدن به سهمیه های المپیک به روزهای اوج خود رسیده و هر چه جلوتر می رویم کارسخت تر خواهد شد.

به گزارش کاراته نیوز حسن روحانی ضمن بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر افزود: تمرینات خوبی را در یک کمپ تمرینی که دو ساعت با پاریس فاصله دارد، پیگیری می‌کنیم. همه اعضای تیم که در این اردو حضور دارند، عصر چهارشنبه تمرینات خود را آغاز کرده‌اند و شرایط خوبی دارند و مترصد شروع مسابقات کاراته وان هستند.

وی افزود: این کمپ تمرینی در یک منطقه خوش آب و هوا بنا شده که سالن و امکانات بسیار خوب برای تمرینات فنی و بدنساز دارد. به همین دلیل با استقبال کاراته کاهایی از کشورهای قزاقستان، فرانسه، برزیل، بلاروس، مجارستان و تک چهره‌هایی از برخی کشورهای دیگر حضور دارند. البته تاکنون فقط یک جلسه تمرین مشترک داشته‌ایم و در سایر جلسات تمرینی، ملی پوشان کشورمان با برنامه کادر فنی پیش می‌روند.

مربی تیم ملی ادامه داد: تمرینات کاراته کاها بخوبی و طبق برنامه از پیش طراحی شده در حال پیگیری است و تا روز دوشنبه ادامه خواهد داشت و سپس راهی پاریس می‌شویم تا پس از انجام مقدمات ثبت نام، آماده حضور در نخستین دوره رقابتهای کاراته وان شویم.

روحانی افزود: بدون شک نمی‌توان مسابقات پاریس را با رقابتهای سری A شیلی مقایسه کرد. هدف ما در شیلی قبل از کسب مدال، بدست آوردن امتیازات این مسابقات در مسیر کسب سهمیه بود که خدا را شکر ۱۰۰ درصد این هدف ما محقق شد. در پاریس نیز به دنبال امتیاز هستیم که امیدوارم در اینجا نیز به این مهم دست پیدا کنیم.

مربی تیم ملی در پایان گفت: فرانسه از تیم‌های خوب کاراته دنیا با امکانات بسیار خوبی است که نحوه برگزاری آنها عالی است. تاتامی پاریس به عنوان اولین مرحله از رقابتهای «Premier» لیگ در سال ۲۰۲۰ با استقبال خوبی از سوی کاراته کاهای ۹۲ کشور مواجه شده که بدون شک سطح مسابقات خیلی بالا خواهد بود. مدعیان حضور در المپیک با آمادگی بالا و برای کسب بهترین نتیجه در این مسابقات شرکت خواهند کرد. به هر حال ماراتن کسب سهمیه به روزهای اوج خود نزدیک شده و نمی‌توان هیچ حریفی را دست کم گرفت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا