سعید حسنی‌پور:استعفای من از کمیسیون ورزشکاران صحت ندارد/ نیاز به همکاری بیشتری با کمیته المپیک داریم/ کاراته‌کاها بعد از مسابقات شیلی عازم فرانسه می‌شوند

عضو کمیسیون ورزشکاران گفت: امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند مانند سال ۲۰۱۹ که نتایج خوبی را در رقابت‌های مختلف رقم زدند در این مسابقات هم تکرار کنند.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سعید حسنی‌پور، عضو کمیسیون ورزشکاران درباره علت غیبت در جلسه اخیر این کمسیون به خبرنگار برنا گفت: اتفاق خاصی رخ نداده است و صرفا چون باید در یک برنامه‌ای در رشت شرکت می‌کردم نتوانستم در این جلسه حاضر شوم و استعفا هم ندادم.

او در مورد درخواست اعضا کمیسیون از صالحی امیری نیز توضیح داد: در جریان این درخواست‌ها نیستم ولی از ورزشکاران انتظار می‌رود تا با همکاری بیشتر با کمیته ملی المپیک این کمیسیون را فعالتر کنند تا بتوانیم کمک حال ورزشکاران آن‌هم در آستانه رویداد مهمی چون المپیک باشیم.

مربی تیم‌ملی کاراته همچنین در مورد آخرین وضعیت ملی‌پوشان پیش از حضور در مسابقات کاراته وان شیلی نیز گفت: در حال حاضر آخرین اردو را سپری می‌کنیم و امروز هم روز آخر تمرین‌مان است. دوشنبه هم عازم شیلی خواهیم شد مسابقاتی که امتیاز آن برای کسب سهمیه المپیک بسیار مهم است.

وی افزود: امیدوارم ملی‌پوشان بتوانند مانند سال ۲۰۱۹ که نتایج خوبی را در رقابت‌های مختلف رقم زدند در این مسابقات هم تکرار کنند و البته کاراته‌کاهای ما این پتانسیل را هم خوشبختانه دارند و جای نگرانی در این مورد نیست. پس از این مسابقات هم مستقیما از شیلی عازم فرانسه خواهیم شد تا اردوی مشترکی را با تعدادی از کشورهای دعوت شده برگزار کنیم اردویی که بدون شک در حفظ آمادگی ملی‌پوشان بی تاثیر نخواهد بود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا