راضیه اردشیرنژاد: گام‌های مثبتی را برای حرفه‌ای شدن برداشته‌ایم/ تیم ملی سال پرفشاری را سپری می‌کند/ در توکیو روی مدال بهمنیار می‌توان حساب کرد

کارشناس کاراته گفت: روند خوبی را در کسب سهمیه طی می‌کنیم و تا اینجا تا حدودی سهمیه عباسعلی قطعی شده ولی احساس می‌کنم در توکیو روی مدال آوری بهمینار بیشتر از بازیکن دیگری می‌توان حساب کرد.

به گزارش کاراته نیوز راضیه اردشیرنژاد، کارشناس کاراته، درباره وضعیت کاراته بانوان ایران در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه کاراته ایران این روزها در همه رده‌های سنی روند خوبی را طی می‌کند. ما در بخش بانوان یک لیگ برتر داریم و یک سوپر لیگ که به نظرم هر دو از نظر فنی در سطح بسیار بالایی قرار دارند.

او اضافه کرد: به طور حتم سوپر لیگ کیفیت بالاتری دارد و اکثر ملی پوشان ما هم به دلیل سطح رقابت‌ها و هم مبلغ قراردادها در این لیگ حاضر می‌شوند. در لیگ برتر هم خود من تیم‌داری می‌کنم خوشبختانه بازیکن ملی پوش کم نداریم ولی به مراتب وضعیت سوپر لیگ‌مان بهتر است و مسابقات جذابت بیشتری دارد.

اردشیرنژاد در مورد ارزیابی خود از شرایط تیم‌ملی نیز اظهار کرد: تیم‌ملی کشورمان امسال سال پرفشاری را سپری کرد و تا جایی که اطلاع دارم شش مرحله مسابقه مهم نیز پیش رو دارد. با توجه به فشردگی مسابقات و خستگی بازیکنان اما شاهد نتایج درخشانی از ملی‌پوشان هستیم این موضوع به خوبی نشان می‌دهد گام‌های مثبتی را برای حرفه‌ای شدن برداشته‌ایم که می‌توان آینده روشنی را برای کاراته بانوان ترسیم کرد.

وی در پایان در خصوص شانس کسب سهمیه المپیک نیز توضیح داد: ایران در بخش بانوان سه سهمیه در کمیته دارد و یک سهمیه در کاتا که خوشبختانه نیز اخبار درخشش ورزشکاران این رشته‌ها را نیز هر روز در رسانه‌ها مشاهده می‌کنیم. بنابراین فکر می‌کنم روند خوبی را در کسب سهمیه طی می‌کنیم و تا اینجا تا حدودی سهمیه عباسعلی قطعی شده ولی احساس می‌کنم در توکیو روی مدال‌آوری بهمینار بیشتر از بازیکن دیگری می‌توان حساب کرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا