ناکامی بهمنیار، شهرجردی، حسن‌نیا و روشن در کسب مدال برنز

در ادامه مسابقات کاراته قهرمانی آسیا، چهار نماینده ایران در رسیدن به مدال برنز ناکام ماندند

به گزارش کاراته نیوز، روز دوم از شانزدهمین دوره مسابقات کاراته قهرمانی آسیا از صبح امروز (شنبه) در تاشکند ازبکستان آغاز شد و ابوالفضل شهرجردی، سارا بهمنیار، رضا روشن و مجید حسن نیا در دیدار رده‌بندی مغلوب شدند.

ابوالفضل شهرجردی، کاتاروی انفرادی کشورمان در مرحله دوم به رقابت با نمایندگان ژاپن، قزاقستان و کویت پرداخت و با کسب ۲۳.۵۴ امتیاز و قرار گرفتن در جایگاه چهارم از ادامه مسابقات بازماند.

در کومیته انفرادی و در وزن ۵۰- کیلوگرم سارا بهمنیار در جدول شانس مجدد ابتدا به مصاف نگینا دابالاتوآ از تاجیکستان از رفت و به برتری ۸ بر صفر دست یافت. او در دیدار رده‌بندی نیز به مصاف ران لی از چین رفت و با شکست ۵ بر ۴ از رسیدن به مدال برنز بازماند.

بهمنیار روز گذشته در دیدار نخست به مصاف تن هونگ دین از ویتنام رفت و پس از تساوی ۲ – ۲ با قانون سنشو (امتیاز نخست) به برتری رسید، اما در دور دوم مقابل میهو میاهارا، قهرمان جهان در سال ۲۰۱۸ با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد. با صعود میاهارا به دیدار نهایی، سارا بهمنیار شانس حضور در جدول شانس مجدد را پیدا کرده بود.

همچنین رضا روشن در وزن ۵۵- کیلوگرم ابتدا در جدول شانس مجدد به مصاف یوتا تپ استیس از کامبوج رفت و با برتری ۲ بر صفر به دیدار رده‌بندی رسید. او در دیدار رده‌بندی نیز ۴ بر ۲ مغلوب کومار سلوام از مالزی شد تا او نیز از در کسب مدال برنز ناکام باشد.

رضا روشن  نیز در رقابت‌های روز نخست ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سد گاتام سائود از هند گذشت. او در دور دوم با نتیجه یک بر صفر مغلوب آندره آکتایوف قهرمان آسیا در سال ۲۰۱۷ از قزاقستان مغلوب شد. با صعود کاراته‌کا قزاق به دیدار نهایی، روشن به جدول شانس مجدد راه یافته بود.

مجید حسن‌نیا، نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان در جدول شانس مجدد سلیم میرادوردیف از ترکمنستان را ۸ بر صفر شکست داد تا به دیدار رده‌بندی راه یابد. او در دیدار رده‌بندی نیز با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب عبدالله شعبان از کویت شد تا مانند بهمنیار و روشن در کسب مدال برنز ناکام بماند.

نماینده وزن ۶۰- کیلوگرم کشورمان روز گذشته ابتدا با نتیجه ۶ بر ۲ مقابل راجا یانگفو از هند به برتری رسید. او در دور دوم با نتیجه ۵ بر یک مغلوب صدرالدین سایماتوف، دارنده مدال نقره امیدهای جهان در سال ۲۰۱۷ از قزاقستان مغلوب شد. با صعود سایماتوف به دیدار نهایی، حسن‌نیا به جدول شانس مجدد راه یافت.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا