روشن: فقط به طلای قهرمانی آسیا فکر می‌کنم/ ایران یکی از قطب‌های اصلی کاراته جهان است

ملی‌پوش کاراته ایران گفت: به انتخاب کمتر فکر می‌کردم و تمام هدفم را کسب مدال طلا در مسابقات قهرمانی آسیا گذاشته بودم.

به گزارش کاراته نیوز رضا روشن در گفت‌و‌گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در خصوص برتری در انتخابی تیم ملی کاراته و حضور در وزن ۵۵- کیلوگرم مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: خدا را شکر در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کاراته مانند مرحله دوم با برتری در مسابقات خود به عنوان مسافر مسابقات قهرمانی آسیا انتخاب شدم. در مرحله پایانی قرار بود در ۵ دیدار به مصاف بهنام دهقان‌زاده بروم که خدا را شکر با برتری در سه دیدار نخست اجازه ندادم کار به مسابقات چهار و پنجم کشیده شود.

وی در خصوص کسب تداوم کسب مدال نمایندگان کاراته ایران در سبک وزن مسابقات قهرمانی آسیا گفت: هدف من فقط طلای مسابقات آسیایی ازبکستان است و کمتر به انتخابی تیم ملی فکر می‌کردم. تمام تلاش خود را نیز انجام خواهم داد تا با مدال طلا به ایران بازگردم. مجید حسن‌نیا در دوره‌های گذشته در این وزن دو مدال طلا و یک نقره آسیا را کسب کرده است و یکی از فنی ترین کاراته‌کاهای کشورمان بوده است. با تغییر وزن مجید، او کار سخت رژیم و کم کردن وزن  و همچین حضور در سبک وزن را به من واگذار کرد.

ملی‌پوش کاراته ایران در پاسخ به این سوال که در مسابقات انتخابی تیم ملی شفافیت وجود داشت، عنوان کرد: خدا را شکر همه چیز شفاف و روشن بود و مسابقات با حضور ویدیو چک برگزار شد. اینکه در مسابقات انتخابی تیم ملی به روی همه علاقمندان باز بود نشان داد که جای هیچ بحثی وجود ندارد.

روشن در پایان با تمجید از عملکرد تیم ملی کاراته گفت: کاراته ایران در سالیان اخیر با عملکرد خوب خود دیگر حرفی برای گفتن نگذاشته است. خدا را شکر عملکرد تیم ملی و بچه‌ها در این مدت به قدری خوب بوده است که ایران تبدیل به یکی از قطب‌های اصلی کاراته جهان شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا