طباطبایی:در راه کسب سهمیه المپیک، راه سخت و پرفراز و نشیبی پیش رو داریم

رئیس فدراسیون کاراته گفت: در راه کسب سهمیه المپیک، راه سخت و پرفراز و نشیبی پیش رو داریم، اما برای رسیدن به موفقیت با تمام توان به مسیرمان ادامه خواهیم داد.

به گزارش کاراته نیوز سید حسن طباطبایی، رئیس فدراسیون کاراته کشورمان در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص رقابت های جهانی ترکیه اظهار کرد: مدال‌های کسب شده توسط ملی پوشان کاراته کشورمان ارزشمند است، اما مهم‌ترین هدف فدراسیون کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است و اعتقاد دارم کسب مدال در این مسابقات راه ما را جهت کسب سهمیه این رقابت‌ها هموار‌تر خواهد کرد.

او در ادامه افزود: برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو راه سخت و پر فراز نشیبی را پیش رو خواهیم داشت، اما با تمام تلاش و برای رسیدن به موفقیت به مسیر خود در راه کسب سهمیه ادامه خواهیم داد.

رئیس فدراسیون کاراته در ادامه افزود: علی رغم کسب ۶ مدال طلا و ۳ برتزی که در این مسابقات کسب کردیم. ۲ مدال طلای بانوان در بخش کمیته و یک مدال طلای دیگر آن‌ها در کاتای تیمی بانوان برای ورزش کاراته بسیار ارزشمند است. حضور بانوان کاراته کای کشورمان در المپیک ۲۰۲۰ توکیو از دغدغه‌های فدراسیون است، اما نتایج کسب شده توسط آن‌ها می‌تواند نقطه عطفی برای فدراسیون و ورزش کشور باشد.

طباطبایی در ادامه افزود: کاراته کشور ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌تواند در المپیک پیش رو به کمک ورزش کشور بیاید. مردان و بانوان کاراته ایران می‌توانند در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با نتایج درخشان خود شادی را به مردم هدیه دهند. وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک نگاه ویژه‌ای به ورزش کاراته دارند و حمایت‌های آن‌ها در نتایج ارزشمند ورزش کاراته تاثیر کذار بوده است.

رئیس فدراسیون کاراته کشور در پایان معتعد بود که نتایج کسب شده توسط تیم ملی کاراته متعلق به همه مردم و کسانی است از این تیم حمایت کرده اند.

تیم کاراته کشورمان موفق شد با کسب ۶ مدال طلا و ۳ مدال برنز به عنوان قهرمانی مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در کشور ترکیه دست یابد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا