تمام تمرکزمان کسب سکوی نخست است/تیم پاس شایسته قهرمانی است

بازیکن تیم پاس قوامین: تیم ما شایسته قهرمانیست و تمام فکر و ذهنمان کسب سکوی اول است.

آرش علینژاد با بیان مطلب فوق به خبرنگار کاراته نیوز گفت: دومین سالی است که با مجموعه تیم پاس قوامین هستم. تیم همدل، جوان و با انگیزه ای داریم و عزم خودمان را جمع کردیم تا با همت بچه ها و کادر فنی توانمندی که داریم سکوی قهرمانی را بدست آوریم.

وی ادامه داد: کاتا تیمی و انفرادی ما به همراه سه یا چهار بازیکن تیم ما در صدر رنکینگ لیگ قرار دارند. تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم و امیدواریم بتوانیم با لطف و عنایت خدا بهترین نتیجه ممکن را در هفته پایانی بدست بیاوریم.

بازیکن تیم پاس خاطر نشان کرد: بازیکنان تیم ما در مسابقات قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) حضور پر رنگی داشتند و توانستند ۲ طلا، ۳ نقره و ۲ برنز در این پیکارها کسب کنند.  با لطف خدا من هم از این موضوع مستثنی نبودم و در مسابقات انتخابی تیم ملی بزرگسالان توانستم بر سکوی نخست قرار بگیرم.

علینژاد در پایان ضمن تشکر از کادر فنی تیم پاس قوامین گفت: از سرمربی محترم و زحمتکش تیم جناب آقای پایدار که همبستگی خوبی در تیم ایجاد کردند تشکر میکنم.  همچنین تشکر ویژه ای دارم از از سردار یاوری، معاون تربیت و آموزش ناجا و جناب سرهنگ نظری منظم مدیر کل تربیت بدنی ناجا که با اعتماد به ما، این تیم را برای حضور در این رقابت ها حمایت کردند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا