برای تکرار قهرمانی کار دشواری داریم/ از آشوری تقدیر شود

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد گفت: برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار دشواری پیش رو داریم.

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: هر چند فاصله بین هفته پایانی دور مقدماتی و مرحله نهایی مسابقات زیاد شد، ولی ما محکوم به پیروزی و دفاع از عنوان قهرمانی خود هستیم. می دانم کار دشوار و سختی پیش رو داریم. سه تیم آذرپینار، پاس و رعد پدافند از تیم‌های قدرتمند این دوره هستند.

وی ادامه داد: از عصر امروز (سه شنبه) اعضای تیم وارد اردو می‌شوند تا برای حضور در مبارزات روز جمعه تمرینات خود را پیگیری می‌کنیم و توصیه‌های فنی و لازم را به تک تک اعضای تیم خواهیم داشت چرا که به خوبی به اهمیت و دشواری کار آگاه هستیم.

صافی افزود: در مرحله نیمه نهایی باید ابتدا با رعد پدافند که تیمی جوان و با انگیزه را در اختیار دارند مسابقه بدهیم و منتظر نتیجه تیم پاس از تیم‌های مطرح کاراته و آذر پینار خواهیم شد. امیدوارم قهرمانان ما بخوبی به وظایف خود عمل کرده و با انگیزه و قدرت ششمین قهرمانی را کسب کنند.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در بخش دیگری از صحبت‌های خود در خصوص هفته پایانی مسابقات گفت: بدون شک تیم‌های مقابل سعی خواهند کرد با توجه به موقعیت ورزشکاران ما در سطح جهانی با تمام انگیزه مبارزه کنند و این مسابقات را زیبا و حساس خواهد کرد. حضور ورزشکارانی مثل اباذری، آسیا بری، حسن بیگی، ولدی، قراری زاده، بابان و … در تیم‌های رقیب و تقابل با مردان بزرگی چون پورشیب، عسگری، گنج زاده، درفشی پور، خدابخشی و جوانانی همچون نیکوهمت، مسکینی، یاری، خوبرو، رستمی، دستجانی و با تجربه‌های دانشگاه چون سلطانی و حیدری دیدنی خواهد بود. هر چند از اهمیت امتیازات کاتا نباید غافل شد. در کاتا هم با داشتن نفراتی چون قربانعلی پور و علی زند و تیم مصمم کاتا کمتر نگرانی خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه لیگ کاراته ایران از معدود لیگ‌های کاراته در سطح منطقه و جهان است اظهار داشت: این مسابقات علاوه بر پیشرفت فنی در رابطه با حمایت مالی نقش مهمی برای رشته کاراته ایفا نموده است و ما تیمی هستیم با سابقه درخشان و با ثبات که بیشترین عنوان قهرمانی را کسب کرده است. دانشگاه آزاد با تشکیلات قوی خود به صورت همه جانبه در ورزش کشور و در رشته‌های مختلف حضوری فعال دارد و بیش از ۸۵ درصد ورزشکاران با تجربه و مطرح تیم‌ها دانشجو و یا فارغ التحصیل این دانشگاه هستند.

صافی افزود: خیلی علاقمندیم از محسن آشوری دبیر اسبق فدراسیون تقدیر شود. البته امیدواریم با توجه به حساسیت موجود در سالی که امید به کسب سهمیه المپیک می‌رود همچنان شرایطی ایجاد شود تا از تجربه بالای ایشان کاراته کشور بهره مند شود.

سرمربی تیم کاراته دانشگاه آزاد در پایان گفت: امیدوارم سازمان لیگ و فدراسیون برنامه‌های خاصی برای هفته پایانی داشته باشند. گرامیداشت یاد و خاطره زنده یاد علی شاطرزاده از قهرمانان ملی و مربیان موفق لیگ کشور و یا جمع آوری کمک به نفع سیل زدگان می‌تواند از این دست برنامه‌ها باشد. با توجه به وضعیت کشور و مشکلات مردم در مناطق سیل زده با حضور نماینده هلال احمر کشور کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مناطق سیل زده کشور با توجه به مشکلات موجود و تعهد ورزشکاران کاراته به مردم عزیز این مناطق به نحو مطلوبی و با اطلاع رسانی صورت پذیرد.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا