صید طلا توسط گنج‌زاده در رباط/ آسیابری نقره‌ای شد

کاراته کا سنگین وزن تیم ملی کشورمان مدال طلای لیگ برترجهانی مراکش را بر گردن آویخت و مدال نقره وزن منهای ۷۵ کیلوگرم به نماینده ایران رسید.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، کاراته ایران دو نماینده در فینال سومین مرحله لیگ برتر کاراته وان مراکش داشت؛ علی اصغر آسیابری در وزن ۷۵- کیلوگرم و سجاد گنج زاده در وزن ۸۴+ کیلوگرم.

گنج زاده در فینال به مصاف آلپ ارسالان یامان اوغلو از ترکیه رفت و ۲ بر صفر به برتری رسید و اولین مدال طلای سال ۲۰۱۹ خود را بدست آورد.

گنج زاده تا پیش از راهیابی به فینال در دیدار اول خود حریفی از روسیه را ۶ بر یک شکست داد. سپس نماینده مصر را ۲ بر یک از پیش رو برداشت. در ادامه مقابل کاراته کا هلندی یک بر صفر پیروز شد و در نیمه نهایی مقابل صالح اباذری ۳ بر یک به برتری رسید و فینالیست شد.

در فینال وزن منهای ۷۵ کیلوگرم هم علی اصغر آسیابری مقابل استانیسلاو هورنه اوکراینی در یک دیدار پر افت و خیز ۹ بر ۸ نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.

او تا ابتدا نماینده روسیه با نتیجه ۵ بر ۳ از پیش رو برداشت. در ادامه موفق شد رافائل آقایف آذربایجانی دارنده ۵ عنوان قهرمانی جهان را شکست دهد. در ادامه حریفی از کرواسی را ۶ بر صفر شکست داد.

او در مبارزه چهارم خود حریف اردنی را ۸ بر ۲ مغلوب کرد و در نیمه نهایی موفق شد بر کاراته کایی از فرانسه با نتیجه ۱۱ بر ۳ پیروز شود و به دیدار فینال راه یابد.

پیش از این هم طراوت خاکسار در وزن ۵۵- کیلوگرم، حمیده عباسعلی در وزن ۶۸+ کیلوگرم و صالح اباذری در وزن ۸۴+ کیلوگرم ۳ مدال برنز برای تیم ایران در این پیکارها کسب کرده بودند.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا