بهنام فر: به این تیم امیدوارم/ شرایط خوبی در ارومیه داریم

سرمربی تیم جوانان و امید کاراته ایران گفت: برنامه آماده سازی تیم ملی برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا به خوبی پیش می رود و به این تیم پرانگیزه اعتقاد دارم.

به گزارش کاراته نیوز مهران بهنام فر با بیان مطلب فوق به خبرنگار مهر گفت: پنجمین مرحله از اردوی آماده سازی تیم را از یکشنبه هفته جاری به میزبانی خوب آذری‌ها در ارومیه آغاز کردیم. خوشبختانه امکانات بسیار مناسبی در اختیار تیم قرار گرفته است و همین موضوع باعث می‌شود تا بتوانیم یک دوره تمرینی مفید را پشت سر بگذاریم.

وی افزود: هدف بزرگی را در مسابقات پیش رو دنبال می‌کنیم. برای تحقق این هدف رقابتهای انتخابی به صورت شفاف برگزار شد و پس از انتخاب نفرات اصلی تیم ملی، تمرینات از قبل طراحی و گام به گام پیش رفتیم و اکنون به جرأت می‌توانم بگویم که این نفرات بهترین‌های ایران هستند و با انگیزه فوق العاده تمرین می‌کنند تا به بهترین عنوان دست پیدا کنند.

سرمربی تیم ملی با اشاره به پیشرفت خوب کاراته آسیا در چند سال اخیر اظهار داشت: بر همین اساس برای دفاع از عنوان قهرمانی خود کار دشواری داریم، جوانان خوبی در ترکیب تیم ملی هستند که با درک شرایط سخت پیش رو در مسابقات مهم آسیایی با جدیت تمام تمرین می‌کنند تا با بهترین شرایط به مالزی اعزام شوند.

بهنام فر ادامه داد: بدون اغراق عرض می‌کنم بهترین شرایط را در این چند مرحله اردو، در ارومیه داریم، سالن خوب تمرینی، اسکان در هتل مناسب و … که با تلاش‌های ستودنی جواد سلیمی رئیس هیأت استان فراهم شده و استاد میدان رو هم که از اعضای کادر فنی تیم هستند به همراه حسین زاده مدیر این بخش در این خصوص تلاش‌های زیادی داشتند.

وی در پایان گفت: به امید خدا به تداوم این روند و حمایت‌های خوبی که از تیم صورت می‌گیرد بتوانیم به موفقیت‌های تیم‌های رده سنی پایه در آسیا و جهان ادامه دهیم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا