جامعه کاراته پای انتخاب خود بایستد/ فصل جدیدی پیش روی کاراته است

مربی بین المللی کاراته کشورمان گفت: کسب سهمیه حضور در بازیهای المپیک مهمترین هدف پیش روست که باید همه کمک کنند این هدف مهم پس از آن کسب مدال در این رویداد بزرگ محقق شود.

به گزارش کاراته نیوز احمد صافی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: سال آینده برای کسب سهمیه تورنمنت‌های متعدد و خیلی مهمی را در پیش داریم که اهالی کاراته این شرایط حساس را به خوبی درک کرده و باید برای ثبت یک نتیجه ارزشمند و تاریخی در کنار هم باشند. اجازه ندهیم هیچ مسئله‌ای این هدف مهم را تحت شعاع قرار دهد و امیدواریم جامعه کاراته در یک دوره هم که شده بخاطر مصالح ملی و بین المللی پای انتخاب خود بایستد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد ادامه داد: باور من بر این است که طباطبایی به عنوان یک مدیر با تجارب خوب در سطح ورزش کشور و یک دوره سابقه حضور در کاراته باید مورد حمایت اهالی کاراته قرار گیرد و از حاشیه دور شود. او می‌تواند با بهرهگیری از توانایی‌های دبیر کاربلد و سرد و گرم چشیده که جایگاه مناسبی در سطح کشور، آسیا و جهان داراست کارهای بزرگی در این فدراسیون انجام دهد تا شاهد رشد همه جانبه و تحسین بر انگیزی باشیم.

صافی با بیان اینکه باید به انتخاب اعضای مجمع و صاحبان رأی احترام بگذاریم اظهار داشت: اجازه دهیم مدیر جدید در یک شرایط کاری بی دغدغه کارها را به صورت منطقی و هدفمند پیش ببرد. گذشته را با همه تلخی و شادی‌ها فراموش کنیم و برای خلق یک شاهکار رفتاری و ورزشی در المپیکی که شاید اولین و آخرین باشد این رشته زیبا و مهیج را تاریخی کنیم. تمامی مسئولین باشگاه‌ها، هیأت‌ها، سبک‌ها و خصوصاً پیشکسوتان و صاحبان فن باید فدراسیون کاراته را خانه خود بدانند. خانه‌ای که همیشه پذیرای آنهاست.

دبیر سابق فدراسیون کاراته افزود: کاراته ایران به بلوغی رسیده که در تمامی دنیا به احترامش ایستاده کلاه از سر بر می‌دارند و خم می‌شوند. کادر فنی الحق در این مدت کارهای بزرگ و ارزشمندی از خود برجای گذاشته است. اعضای تیم ملی از جان و دل برای اعتلای نام ایران مایه گذاشته‌اند و حالا اعتبار فنی کاراته ما بر هیچکس پوشیده نیست. در داوری با ثبت موقعیت‌های مناسب، به جایگاهی بالایی رسیده‌ایم. انتظار همه ما این است که با اتحاد همه جانبه، رهبری مدیران فدراسیون، مشارکت همه دلسوزان واقعی، حمایت خانواده بزرگ کاراته و پشتیبانی سالم رسانه‌ای کاراته بیشتر از هر زمان موفقیت‌های خود را تکمیل کند.

این کارشناس کاراته ادامه داد: با شناختی که از طباطبایی و روحیه مشارکت پذیر و صبوری دبیر فدراسیون سراغ دارم، باید منتظر فصل جدیدی در کاراته باشیم. البته انتظارات جامعه کاراته بخاطر سطح کمی، کیفی و تنوع سبکی خود متفاوت‌تر از همه رشته‌های دیگر در سطح ورزش کشور است که می‌بایستی هوشمندانه رسیدگی و کنترل شود. البته کارهای خوبی در گذشته صورت پذیرفته که نباید بسادگی از آنها گذشت ولی قطعاً تقسیم کاری برای هیأت‌ها و سبک‌ها در حوزه‌های مختلف و تشکیل یک اتاق فکر پویا حتماً در کاراته مورد نظر قرار خواهد گرفت. به عنوان یک دوستدار و مربی کاراته آرزوی کسب بهترین نشان در المپیک ۲۰۲۰ را دارم که دور از دسترس نیست.

صافی در پایان گفت: رسانه‌ها که قطعاً تأثیری شگرف در هر جامعه‌ای دارند باید حرمت قلم و وظیفه خود را دانسته و از کاه کوه و از کوه، کاه نسازند. به حاشیه‌ها دامن نزنند و در نشر و انتشار اخبار جانب عدالت و حقیقت و موقعیت را رعایت کرده تا خدای نکرده دو باره مسائل مختلف باعث بروز اختلافات و نگرانی‌های مخرب نشود.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا