کاتا در انتظار مدال برنز

دومین مرحله رقابت های لیگ جهانی از صبح امروز در امارات آغاز شد و ملی پوشان کشورمان در بخش های مختلف با حریفان خود به رقابت پرداختند.

به گزارش کاراته نیوز،  در پایان روز نخست(امروز جمعه ۲۶ بهمن ماه) این پیکارها که با حضور ۸۳۷ کاراته کا از ۸۶ کشور در دوبی امارات برگزار شد، تیم کاتا آقایان و بانوان کشورمان در دو بخش انفرادی و تیمی با سایر رقبا به مبارزه پرداختند.

در کاتای تیمی آقایان، تیم ایران متشکل از امیربهادر تدین، امیریزدان تدین و سهیل ساجدی فر با تیم های کرواسی، کویت و آذربایجان در گروه ۲ همگروه شد و با امتیاز ۲۳.۶ به عنوان تیم دوم به دیدار رده بندی راه یافت.
دیگر تیم کشورمان در این رقابتها با ترکیب ابوالفضل شهرجردی، علی زند و میلاد دلیخون بود که توانست ۲۳.۱۴ امتیاز را در گروه یک کسب کند و به عنوان تیم سوم به دیدار رده بندی راه یابد. در این گروه تیم های ترکیه، روسیه ، اسپانیا و امارات حضور داشتند.
۲ تیم کاتای کشورمان در دیدار رده بندی و برای کسب مدال برنز روز یکشنبه ۲۸ بهمن ماه به مصاف هم می روند.

در کاتای انفرادی بانوان فاطمه صادقی که در گروه ۴ و در دور اول با کاتاروهایی از تایلند،ایتالیا،کانادا، بلاروس،کرواسی و ژاپن همگروه بود ۲۲.۶ امتیاز کسب کرد و پس از کیو شیمیزو ژاپنی دارنده مدال های متعدد جهان و آسیا به عنوان نفر دوم به دور بعد صعود کرد.
صادقی در دور دوم به مصاف نومی نیکوسانتی از ایتالیا، ماسامی سیوادا از ژاپن، راکوئل روی از اسپانیا، ساکورا کوکومای از آمریکا، تای گو از کانادا، تریانا دی اونفریو از، ایتالیا و کیو شیمزو از ژاپن رفت و توانست امتیاز ۲۶.۰۶ را کسب کند و به عنوان نفر دوم به دور بعد راه یابد.
او در سومین دور با ناتسوکی شیمزو از ژاپن، سائوری ایشیباشی از ژاپن، اونو هیکارو از ژاپن، گریس لائومو از هنگ کنگ، ساکورا کوکومای از آمریکا، تریانا دی اونفریو از ایتالیا و کیو شیمزو از ژاپن مبارزه کرد و به امتیاز ۲۳.۲۲ رسید و از حضور در ادامه مسابقات بازماند.

درگروه ۷ هم نگین باقری با کاتاروهایی از تایلند، پرتغال،ژاپن،هنگ کنگ، اسلواکی،چک و ترکیه همگروه شد و پس از کسب امتیاز ۲۲.۷۲ از راهیابی به دور بعد بازماند

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا