محرومیت سرمربی تیم مرداس قم تا پایان فصل سوپرلیگ بانوان

در حاشیه هفته دوم سوپر لیگ بانوان، راضیه جلیل پور مربی تیم مرداس قم به صورت غیر قانونی به داوران حاضر در کنار تاتامی به شدت اعتراض کرد و با تصمیم کمیته داوران تا پایان مسابقات سوپر لیگ از نشستن روی صندلی کوچ محروم شد.

به گزارش کاراته نیوز و به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، هفته دوم سوپر لیگ کاراته بانوان که هفتم دی ماه در سالن شهید کبگانیان تهران برگزار شد، در گروه یک تیم مرداس قم با ۱۲ امتیاز در صدر قرار گرفت. هیات کاراته گیلان با ۶ امتیاز در مکان دوم ایستاد. باشگاه پیام با ۳ امتیاز سوم شد. در جدول رده بندی گروه ۲ نیز تیم های شهرداری جوانه صفادشت با ۱۲ امتیاز باشگاه سکوتی با ۹ امتیاز و صرافی بهنام با ۳ امتیاز به ترتیب اول تا سوم شدند.

در حاشیه برگزاری این رقابت‌ها راضیه جلیل پور سرمربی تیم مرداس قم به صورت غیر قانونی به داوران حاضر در کنار تاتامی به شدت اعتراض می‌کند و با تصمیم کمیته داوران تا پایان مسابقات سوپر لیگ از نشستن روی صندلی کوچ محروم شد.

هر چند که شنیده شده مسئولان تیم مرداس قم و مسئولان هیات کاراته استان قم نیز برای کاهش محرومیت این مربی پادرمیانی کرده‌اند، اما گویا طبق رای صادره از سوی کمیته داوران جلیل پور اجازه نشستن روی صندلی کوچ را ندارد و تا پایان فصل جاری محروم شده است.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا