خدابخشی: هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی تیم ملی کاراته در اسپانیا است

ملی پوش کاراته کشورمان گفت: هدفمان دفاع از عنوان قهرمانی تیم ملی در اسپانیا است تا تاریخ سازی که در اتریش رخ داد را بار دیگر تکرار کنیم.

به گزارش کاراته نیوز مهدی خدابخشی ملی پوش کاراته کشورمان در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمیگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، بیان کرد: مسابقات جهانی اسپانیا از اهمیت زیادی برخوردار است و ما تلاش می‌کنیم در این رقابت‌ها از عنوان قهرمانی تیم ملی دفاع کنیم و تاریخ سازی که در اتریش رخ داد را بار دیگر در جهانی اسپانیا تکرار کنیم.

او ادامه داد: رقابت‌های جهانی اسپانیا از امتیازات زیادی برخوردار است و در رسیدن به سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو نقش بسزایی دارد و تمام تیم‌ها و کشور‌ها سعی می‌کنند با رسیدن به سکو‌های قهرمانی این مسابقات یک گام به سهمیه المپیک نزدیک‌تر شوند.

خدابخشی افزود: با توجه به اینکه از سال قبل برای حضور در لیگ‌های جهانی و مسابقات آسیایی در اردوی تیم ملی حضور داشتیم اکنون شرایط جسمانی و میزان آمادگی ملی پوشان در حد ایده آل است و امیدوارم که در کومیته تیمی و انفرادی بتوانیم نتایج درخشان را کسب کنیم.

او درباره هم نام خودش در تیم ملی تکواندو مردان کشورمان گفت: چند وقت پیش شنیدم که مهدی خدابخشی مصدوم شده است و برای او آرزوی سلامتی می‌کنم و امیدوارم به زودی روی شیاپ چانگ مبارزات او را ببینم.

ملی پوش کاراته در پایان گفت: تمام حریفانی که در رقابت‌های جهانی حاضر می‌شوند در سطح بالایی قرار دارند و حریف ضعیف وجود ندارد. در این دوره از رقابت‌ها ۱۳۹ کشور شرکت کردند که نشان از توجه دنیا به رشته کاراته دارد. کشور اسپانیا در کاراه صاحب سبک است و تیم‌های اروپایی نیز حریفان قدرتمندی هستند، اما ما تلاش می‌کنیم که در مادرید پرچم ایران را به اهتزاز در آوریم.

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا